WC:n siivous ja vuosisadan riita
Mies kutsui meille vieraita huomikseksi, on itse ollut koko viikon kotona ja minusta ehtinyt vaikka mitä. Mutta ei siivoa vessaa (tosin ei siivonnut keittiötä tai olohuonettakaan, mutta se on pikkuseikka). Minä taas olen lopen kyllästynyt 10 tunnin työpäiviin ja sen jälkeen kotona raatamiseen, joten ilmoitin jo aikaa sitten, että siivosin vessan viimeksi, nyt on miehen vuoro.
Mies ei voi sitä tehdä, koska häntä "oksettaa se paska pytyssä" johon minä olen vastannut, että se on kuule ihan omaa tuotettasi, jonka olet siihen posliiniin torstaina onnistunut jäljeksi jättämään, herra on hyvä ja pesee. Hän ei suostu, koska minä kuulemma käytän sitä vessaa enemmän.
Joten huomenna tulevat vieraat ja vessa on käyttökiellossa!
Kommentit (15)
Kuule hei, sinä mies joka et halua siivota vessaa, keittiötä tai olohuonettakaan. Ole onnellinen, että naisesi edelleen kestää sinua. Moni meistä ei kestäisi!
Ota nyt vaan se vessaharja käteen ja ala rassata. Ja pyyhi sen jälkeen muut pinnat rätillä ja pesuaineella. Katsos, normaaleissa perheissä tämä tehdään VÄHINTÄÄN kerran viikossa.
Voi jeesus mitä WT nyssypoikia täällä sikiää.
Ap, kai te nyt vessan pesette vähintään kerran viikossa?
Älä vaan anna periksi ap. Sanot sitten vaan tyynesti vieraille, että wc:n käyttö omalla vastuulla, meidän MIkkoa lapsetti eikä suostunut sitä siivoamaan.
minun hommat jaettu sata vuotta sitten niin, että kumpikaan ei joudu tekemään sitä hommaa mitä inhoaa.
Ei minun mies ainakaan vessaa pesis, se kuuluu mulle. Minä en taas hänen osuuttaan tekis, paitsi sairastapauksessa.
Kannattaa tehdä töiden tekoon suunnitelma..
En kyllä jaksais tapella tuollaisesta jos toinen siivonnut muuten.
itse asiassa pönttö kannattaa harjata joka kerta kakkosella käynnin jälkeen. Syntyy ihan rutiini tähän asiaan eikä kynnys nouse liian korkeaksi. Meillä harjataan aina - koululainen ite ja taaperoiden jälkeen harjaan minä/mies. Niin, ja sekä minä että mies osaamme ihan samoin tein harjata omat tuotoksemme pois.
vessaa harjataan, kun alkaa tuntua, että on tarpeen. Kakkosella käynnin jälkeen mahdolliset vauhtiraidat suihkaistaan nopsaan käsisuihkulla pois.
harvoin te pesette vessaa, jos siitä saa riidan aikaan? Meillä minä pesen joka perjantai, siis lavuaarit, hyllyt, peilin, kaapit, lattian, ja viikolla jokainen pesee paskat, jos jää rantuja pyttyyn, harjalla.
T. 5-henkinen perhe
Kuule hei, sinä mies joka et halua siivota vessaa, keittiötä tai olohuonettakaan. Ole onnellinen, että naisesi edelleen kestää sinua. Moni meistä ei kestäisi! Ota nyt vaan se vessaharja käteen ja ala rassata. Ja pyyhi sen jälkeen muut pinnat rätillä ja pesuaineella. Katsos, normaaleissa perheissä tämä tehdään VÄHINTÄÄN kerran viikossa. Voi jeesus mitä WT nyssypoikia täällä sikiää. Ap, kai te nyt vessan pesette vähintään kerran viikossa?
ja kaksi niistä pidän minä siistinä, tämä kolmas on ns. vieraswc, jota pääsääntöisesti käyttää vain mies. Hän vain katsoo olevansa niin iso herra, että ei ole pakko edes paskojaan siistiä pytystä.
ap
ja sä nostat siitä metelin?
mutta olohuoneen ja keittiön ja eteisen viitsin töiden jälkeen siivota, vaikka mies lomailee kotona, niinhän naisen tulee tehdä, eikös? Mutta vessaa en enää suostu siivoamaan!
harvoin te pesette vessaa, jos siitä saa riidan aikaan? Meillä minä pesen joka perjantai, siis lavuaarit, hyllyt, peilin, kaapit, lattian, ja viikolla jokainen pesee paskat, jos jää rantuja pyttyyn, harjalla. T. 5-henkinen perhe
eli en pese! ap
siis ei meilläkään ole kohta 20v liittoome aikana mies ikinä vessaa varsinaisesti pessyt, mutta luulisin että pahimmat omat jälkensä kuitenkin pyöräyttää harjalla pois.
En tiedä, keksi sille joku mojova opetus. Jos äijä kotona eikä mitään kerran tee.
Laita tosiaan lappu oveen "Mikko siivoaa tätä vessaa" tms.
tai peru vierailu.
Tai lähde menemään. Älä siivoa mitään. Älä osta ruokia äläkä tarjoilua tai mitään ja 25 min. ennenkuin vieraat tulee, häivyt vaan ja meet vaikka leffaan. TEkstaa että et halua ottaa vieraita vastaan paska pytyssä.
(keksiköön itse syyn - ja kuuntelet vieressä kun se soittaa, ettei pistä sitä sun syyksi), jos ei pese vessaa.
Sano että jos ei peru vieraita, häivyt tai nostat kohtauksen siitä vessasta.
15
seuraavan kerran kun niitä ilmenee, veristen tamponien / siteiden jättämistä johonki näkyville / lillumaan ( ei nyt ehkä ihan vieraiden näkyville, mutta miehen kiusaksi), ja olla vaan että en mä niitä siivoa.
15
Laita oveen kyltti "Mikon vessa" ja antaapa paskaraitojen olla.
Vieraat joko käyvät siellä, tai eivät.
Miehet tuskin välittävät, kusevat vaan lattialle, naiset ehkä vähän nyrpistävät nenäänsä.
Haloo, vessan raidat eivät ole mikään maailman suurin asia. Ei vieraille, ei miehellesi, eikä tarvitse olla sinullekaan. :)
Jos ei maksa, laita vessan oveen kyltti: Käyttökiellossa, "Mikon" siivousvuoro.