Minua vähän jo tympii ostella kummipojalleni lahjoja, koska
hänen äitinsä vissiin heittää ne sitten pois.
Olen ostanut leluja joita en ole kertaakaan nähnyt lapsella leikeissä tai leikkilaatikossa.
Vasta oli pojan synttärit ja ostin college puvun, jota kummipoikani äiti ihasteli.
No laittoi ne sitten pojan hoitolaukkuun ja viskasi laukun rattaiden kanssa pihavarastoon.. että sinne meni vissiin sekin puku ja tuskin tulee olemaan pojan päällä kertaakaan. :(
Kommentit (6)
ja todella harvoin heillä käyn joten kun leikitään yhdessä niin näen samalla tätä "ystävääni" eli pojan äitiä.
Tuon retkipäivän voisi joskus toteuttaakin. Lahjoja lähinnä annan merkkipäivänä siksi koska kummipojan äiti on näitä ihmisiä joka odottaa sitä lahjaa varta vasten.
En ole mikään rikas ihminen ja kun pojan synttärit on vielä ihan joulun alla niin lähetän yleensä joulu/synttärilahjan samassa.
Tästä on vähän pojan äiti minulle vihjaillut että tulisi olla lahja erikseen ja koska minun poikani on myös hänen kummipoikansa ei näin ollen lähetä lahjaa pojallenikaan jouluna kun minä en tee näin.
ap
Itselleni olisi voinut käydä vauva-aikana hyvinkin noin, ja sitten puku olisi löytynyt hoitolaukusta ja otettu käyttöön.
Lelujakin meillä kierrätettiin muutaman viikon välein kaappiin ja esille, koska lapsi innostui aina "uusista" leluista.
Itselleni olisi voinut käydä vauva-aikana hyvinkin noin, ja sitten puku olisi löytynyt hoitolaukusta ja otettu käyttöön.
Lelujakin meillä kierrätettiin muutaman viikon välein kaappiin ja esille, koska lapsi innostui aina "uusista" leluista.
Ymmärtäisin jos näin olisi. -ap
mutta minkä kummipoikasi sille voi, että on syntynyt lähellä joulua? Hänellä on syntymäpäivä ja tottakai hän odottaa lahjaa kummiltaan. Joulu on juhla erikseen.
t. joulun lähellä syntynyt aikuinen, joka saa synttärionnittelut joulukortin ps. osuudessa ja vieläkin harmittaa
Kuule,sanopa äidille ettei sulla ole asuntovelkaisena varaa lahjoihin enää.Lähetät Fazerin sinisen postissa.Meillä ei kaikki kummit edes muista lapsia,eivät lähetä edes synttäri/joulukortteja.Ihan itse kiitollinen olen jos joku lapsia muistaa.
Yhtiestä aikaa? Uimahallireissu, hoitopäivä, retkipäivä jne. Tiedän että se on monesti vaikeaa kun on omiakin lapsia mutta minä henk.koht. haluaisin säilyttää yhteyden kummilapseen ja näillä toisenlaisilla lahjoilla se onnistuu parhaiten.