Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aamupahoinvointi. Mitä muita syitä kuin raskaus?

Vierailija
22.12.2010 |

Pidän raskautta epätodennäköisenä, koska käytän e-pillereitä. Monena aamuna on kuitenkin ollut samanlaista pahoinvointia kuin raskaana ollessa. Helpottaa kuitenkin puoleen päivään mennessä.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
22.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

närästys, refluksi, diabetes, haimasyöpä, aivokasvain. Pick your choice.

Mun mummolla 85 vuotta oli aamupahoinvointia. Aamuisin ei voinut syödä mitään. Hänelle ehdotettiin että se olisi diabetesta, mutta sokeritestit oli kunnossa. Muutaman kuukauden ihmettelyn jälkeen paljastui se haimasyöpä ja sit olikin jo saattohoidon aika.

Vierailija
2/6 |
22.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääkin on kuvattu tässä lähiaikoina, joten aivokasvaimen voin jättää pois. Refluksi vaivaa ei ole, diabetekseenkin liittynee muitakin oireita. Haimasyöpä kuulostaa muuten vaan ikävältä, joten ei se.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
22.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos olen pitkään nukkunut liian lyhyitä yöunia ja/tai minulla on normaalia enemmän stressiä.

Joskus myös edellisen illan huomattavasti normaalista poikkeava ruokavalio tai ruokailurytmi aiheuttaa aamupahoinvointia.

Vierailija
4/6 |
22.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos en syönyt aamuisin mitään ja ryystin vain kahvia.

Vierailija
5/6 |
22.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinkin kun nousee sängystä ylös niin heti oksettaa.

Vierailija
6/6 |
22.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla miten terveelliset ruokailutottumukset?

Kyllä sokerit saattaa olla perseellään vaikkei olisi sokeritautia: jätät ruokailuja väliin ja se mitä syöt tekee piikkejä.

Itselläni esim. liian kovatahtinen laihduttaminen ja liikunnassa ylimeneminen saa aikaan saunassa pyörrytyksen tunnetta ja voimattomuutta. Kun syö ja ottaa iisisti niin menee ohi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän yhdeksän