Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten noi lapsikuvajoulukortit voi aiheuttaa joillekin niin valtavaa ahdistusta?

Vierailija
22.12.2010 |

Okay, voin ehkä ymmärtää jos esim. kärsii lapsettomuudesta tai oma lapsi on vaikkapa kuollut, että silloin jouluinen kortti ipanoista voi ahdistaa.

Mutta tälläkin palstalla pyörii ilmeisesti paljon ihmisiä, jolla ei ole mitään edellä mainitun kaltaista tilannetta, ja silti ollaan ihan naama norsun veellä noista lapsikuvajoulukorteista.

Onko se jotain kateutta? Omat lapset on rumempia kuin kortin lapset? Ei osata itse ottaa kuvia?

Annanpa teille lapsikorttivihaajat vinkin: työntäkää ne saamanne kauhiat lapsikortit hanuriinne! Ai mutta ei sinne varmaan mahdu, taitaa teillä olla jo ennestään niin paljon patoutunutta paskaa siellä.

Iloista joulua kaikille! Kaikesta ei kannata ottaa kipua perseeseen! Muistakaa tanssia kuusen ympärillä, voi vaikka se paskakin liikahtaa!

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
22.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ensi jouluna sitten uudestaan

Vierailija
2/25 |
22.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaan, ihan asiaa kirjoitat. Tuo ilmaisusi vain sai epäilemään promillemäärääsi:-)

Hyvää joulua vaan sinnekin. Kuin myös lapsikorttien vihaajille:-)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
22.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka tekee niitä avauksia vihatuista lapsikorteista.

Vierailija
4/25 |
22.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ei ole saanut lapsena arvostusta ja rakkautta on erityisen suuri vaara kasvaa tällä tavalla kieroon, että vihaa lapsia ja puhuu heistä räkänokka- yms. -nimityksillä. Säälittävä ja yleensä parantumaton tila. Aivan yksiselitteisesti asia on niin, että jos ihminen vihaa lapsia, hänellä on mielenterveysongelmia.

Vierailija
5/25 |
22.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
6/25 |
22.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kliseisiä.

Siksi ärsyttää.

Ja parasta sun olisi niitä olla lähettämättä, ettei kanssaihmisten hanurit mene sun takiasin ihan överiksi.

Vierailija
7/25 |
22.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole alkuunkaan lapsirakas. Ainoa ihana lapsi maailmassa on oma lapseni. Muiden lapset on ällöjä, en siis ilahdu lainkaan heidän kuvistaan. Ne kuvat on siis rumia, ei miellytä silmää.

Mutta en mä nyt pelihousujani revi jos sellaisen kortin saan, enemmänkin suhtaudun välinpitämättömästi ja kortti menee jonnekin laatikkoon. Mutta ei toisten lapsissa ole kyllä mitään ihanaa ja söpöä.

Vierailija
8/25 |
22.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne kortit niinkään ärsytä, vaan ne vanhemmat, jotka lähettäävt niitä kortteja..jotenkin kuvittelevat että juuri heidän lapsensa tuo lähimmäisilleen joulumielen ja kaikki haluavat peitellä jääkaapinovensa vieraiden lasten pärstillä. Siinä sitten arvotaan että heittääkö niuitä kortteja roskiin vai erääkö niitä johonkin kaappiin. Että kiitos vaan vanhemmille tästäkin moraalisesta ongelmasta :D.

Vierailija
9/25 |
22.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne on joulutervehdyksiä :)

T: Ihanien kaksosten äiti ja oikein valokuvaamossa teetätetystä kuvasta teimme kauniin joulutervehdyksen ja ei sen tarkoitus ei ole päätyä kenenkään jääkapin oveen tai seinälle ;)

Vierailija
10/25 |
22.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne kortit niinkään ärsytä, vaan ne vanhemmat, jotka lähettäävt niitä kortteja..jotenkin kuvittelevat että juuri heidän lapsensa tuo lähimmäisilleen joulumielen ja kaikki haluavat peitellä jääkaapinovensa vieraiden lasten pärstillä. Siinä sitten arvotaan että heittääkö niuitä kortteja roskiin vai erääkö niitä johonkin kaappiin. Että kiitos vaan vanhemmille tästäkin moraalisesta ongelmasta :D.

Mä ainakin tykkään lapsikorteista. Kiva nähdä kaukana asuvien kavereiden ja sukulaisten lapsista tuoreita kuvia. Lapsethan juuri sen joulumielen tuovat. Ainakin itse en ilman lastani joulua paljon viitsisi laittaa/juhlia.

Vierailija
11/25 |
22.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että niitä ei viitsisi laittaa jääkaapinoveen, eikä roskiinkaan kuten Tiimarin kortin voisi. Ja kaappiin sullominen tuntuu myös typerältä koska ei niitä oikeasti halua säästääkään kun kyse ei ole omien lasten kuvista.

Mä en tiedä mitä mä niille tekisin! Ja siksi ärsyynnyn! Heitän saman tien roskiin ja tunnen itseni inhottavaksi ihmiseksi kun en arvosta nico-jessican äidin vaivannäköä ja ammattivalokuvaan otosta tuon enempää. Niinkö?

Vierailija
12/25 |
22.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että niitä ei viitsisi laittaa jääkaapinoveen, eikä roskiinkaan kuten Tiimarin kortin voisi. Ja kaappiin sullominen tuntuu myös typerältä koska ei niitä oikeasti halua säästääkään kun kyse ei ole omien lasten kuvista.

Mä en tiedä mitä mä niille tekisin! Ja siksi ärsyynnyn! Heitän saman tien roskiin ja tunnen itseni inhottavaksi ihmiseksi kun en arvosta nico-jessican äidin vaivannäköä ja ammattivalokuvaan otosta tuon enempää. Niinkö?

turha siitä on ärsyyntyä. Kyllä varmaan joku toinen tykkää samanlaisesta kortista, ettei ihan hukkaan ole siis mennyt kortin teko.

Vierailija
13/25 |
22.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitään vikaa, ajatushan on tärkein. Menee vaan lähettäjän rahat hukkaan koska nekin kortit heitetään roskiin! Meillä ei ainakaan säästellä joulukortteja oli sitten kuvalla tai ei. Riittää ihan ne kuvat omista lapsista tonttuasuissa :)

Vierailija
14/25 |
22.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ainakin tykkään lapsikorteista. Kiva nähdä kaukana asuvien kavereiden ja sukulaisten lapsista tuoreita kuvia. Lapsethan juuri sen joulumielen tuovat. Ainakin itse en ilman lastani joulua paljon viitsisi laittaa/juhlia.

omille lapsilleni, että joidenkin kortit kelpaavat esille, ja joidenkin ei. Siksi ne kuvakortitkin päätyvät sinne seinälle muiden korttien jatkoksi. Lapset toki niistä ilahtuvat, niille se on kortti muiden joukossa. Ongelma on minun päässäni, sen myönnän kyllä.

Vierailija
15/25 |
22.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse tehdyssä (tai vaikka Ifolorin) tekemässä kuvakortissa ei ole yhtään sen enempää vaivaa kuin muissakaan korteissa. Eivätkä ole sen kalliimpiakaan ellei nyt sitten jossain studiossa ole kuvattu.

No, ehkä jotkut Halpahallien kortit on halvempia mutta esim. SPR:n, Unicefin yms. kortit tulee vähintään yhtä kalliiksi kuin itse tehty valokuvakortti.

Joten heittäkää kuvakortti roskiin niinkuin ne heitätte ne Tiimarin kammotuskortitkin. Tai mitä nyt sitten yleensä ruukaatte korteille tehdä.

Vierailija
16/25 |
22.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä palsta vaan on täynnä kummallisia ihmisiä.

Jos joku perinne noin ärsyttää,kannattaa ehkä soittaa aika psykologille.

Vierailija
17/25 |
22.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitään vikaa, ajatushan on tärkein. Menee vaan lähettäjän rahat hukkaan koska nekin kortit heitetään roskiin! Meillä ei ainakaan säästellä joulukortteja oli sitten kuvalla tai ei. Riittää ihan ne kuvat omista lapsista tonttuasuissa :)

kortteja, koska kaikissahan niissä menee raha "hukkaan". Se valokuva saattaa olla paljon halvempi kuin itse askarreltu tai ostettu... joten nyt vaan äkkiä puhelinta kouraan ja jokaiselle ilmoitus että lopettavat.

Vierailija
18/25 |
22.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mennä väärään kurkkuun, kun sain kortin jossa 40 n. sinkkuystävättäreni poseerasi "anteliaassa" asussa tonttulakki päässä.

Tissit sentään oli piilossa, mutta reittä näkyi melkein perseeseen asti. En tiedä, oliko kortti olevinaan vitsi. Siellä se on nyt sekin "rouvashenkilö" sitten korttiseinällä muiden tonttujen keskellä.

Vierailija
19/25 |
22.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelma on minun päässäni, sen myönnän kyllä.

Vierailija
20/25 |
22.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en tiedä. Sain eilen kortin, jossa oli erään läheisen ihmisen ihanat lapset, ja lähetin tekstiviestin kiittääkseni kuvasta.

Kärsin itsekin, no, jos ei nyt ihan lapsettomuudesta, niin onpa tässä ainakin 1,5 vuotta yritetty tuloksetta. Ei mua kuitenkaan lapsikortti haittaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme yhdeksän