Lasten nimet Joona ja Jemina.
Mitä ajattelet vanhemmista? Vai ajatteletko mitään?
Kommentit (26)
nimeksi olisi tullut Jemina. Joona on oikein mukava nimi myös.
Ihan kivat nimet.
Jos nyt pitää mainita joku nimi, josta joskus olen vähän ihmetellyt, että miksi ihmeessä joku antaa lapselleen sellaisen nimen, niin se on Nuppu-Helmi.
Kerropa nyt sitten joku nimi joka ei ole lähiönimi!
Jemina on protolähiönimi. Samaa kastia Janinan ja Janican kanssa.
Mielestäni se ei ole " lähiönimeä" nähnytkään, vanha ja perinteinen nimi. Yhtään Jeminaa en tunne, ihan kiva nimi sekin.
Varsinkin Joona tälläinen nimi, Jemina hieman erikoisempi, mutta itse en pidä siitäkään. Se kuulostaa siltä, että on yritetty olla jotenkin hienoja.
en sitä olisi muuten tytölleni antanut...jos niitä erikoisempia nimiä alettaisiin joka lapselle antaa niin eivätpä kauhean erikoisia enää olis.....ja mun mielestä monet kovin erikoisia nimiä lapsilleen antavat yrittävät jollain asteella " päteä" sitä kautta...mutta kukin tavallaan.
vaan että kaikilla on omanlaisensa nimimaku.
Jeminasta en pidä yhtään kuuluu samaan luokkaan Joonaksen kanssa.
että voivat antaa lapselleen sen nimen, josta pitävät. Käsittämätöntä.
jemina on ok nimi alle kouluikäiselle. ajatelkaas nyt jotain aikuista naista, jonka pitäis olla uskottava ja sitten nimi onkin jotain tyyliä jemina tai janniina tai ...
joona on perusmielikuvitukseton
jotka kärkkäästi jakavat nimiä " persoonattomiin" ja " lähiönimiin" .....
Ja mikä huvittavinta, he eivät itse edes tajua sitä (luultavasti).
joo, on erilaisia makuja, mutta tuo se, mitä minulle tulee mieleen.
eikä häntä ole yhtään aliarvioitu nimensä vuoksi....nimi kasvaa ihmisen mukana...
Siksikö kun on vain helpompaa pilkata ihmisiä perustelematta pilkkaamista? Voi olla prinsessanimi juu, mutta entä siitä? Eikö kukaan saa pitää prinsessanimistä siksi, että sinä et pidä niistä? Kukas täällä pätikään?
Ei hyvää päivää, minä poistun nyt tekemään jotain hedelmällisempää kuin lukemaan tuollaisia aivottomuuksia...
Muista silti, että kaikkien Jeminoiden äidit eivät ole hienostelijoita vain koska sinulla on ongelma (=ennakkoluulot).
johtotehtävissä alallaan. Tunnen yhden Joonankin äidin ja hän on viittä vaille valmis valtiotieteiden maisteri
kun alkaa samalla kirjaimella. Vanhemmat varmaan on sitten Jaana ja Juha...