Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hassua että ihmisten loukkaaminen on niin helppoa!

Vierailija
21.12.2010 |

Olen sen eilisen tarhantätien joulumuistamisketjun ap. Tulin mokanneeksi monella tapaa:

1) Nimesin muistamisen kohderyhmän väärin. Tosin edelleen olen hieman epätietoinen, mitä nimeä olisi pitänyt käyttää, kun taitavat lapseni ryhmässä olla eri koulutuksella arvokasta työtänsä hoitamassa, joten lto ei olisi sopinut kaikkiin. Etunimellä kutsumista suositeltiin, mutta minusta se ei jotenkin sopisi tällaiseen nettikeskusteluun (vrt. Riitan, Mirkan ja Leenan joulumuistamisen etiketti)

2) Tulin ilmeisesti lisänneeksi paineita sellaisten niskaan, jotka eivä aio erityisiä muistamisia viedä, toivottavat vain hyvät joulut. Jokunen penäsi minulta syytä, miksi pitää lahjoa palkkaa saavia ihmisiä.

3) Lahja on varmasti aina väärä, vei mitä vei. On vaikea keksiä maidotonta, alkoholitonta, pähkinätöntä, sokeritonta, hajutonta, gluteenitonta, rasvatonta kuluvaa lahjaa, joka olisi kuitenkin "järkevää käyttötavaraa". Minusta olisi ollut hieman tunkeilevaa ennen joulua kysellä päiväkodin henkilökunnalta, mitä ruokarajoitteita heillä on tai miten on alkoholin käytön laita. Ilmeisesti kuitenkin tämä olisi pitänyt tehä.

...ja sitten kuitenkin joku mainitsi, että onhan se muistaminen ihan kiva ele eikä sillä niin väliä mitä annetaan, vaan ajatus on tärkein. Tähän halusin uskoa ja vein sitten suklaata. Kiitos ja anteeksi.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
21.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikein tajunnut tätä vuodatusta mutta mä vein tänään eskaritädeille 3 euron kynttilät :)

Vierailija
2/2 |
21.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sana "tarhatäti", ja se oli tietysti moka. Olisi pitänyt sanoa lastenhoidon ammattilainen (lto) vai miten se meni..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla