Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Ymmärrätkö sinä, että sana "tullee" ei ole aina typo?
Kommentit (4)
naurattaa itse asiassa aina joittenkin "lienee tulee" -väännökset.
voidaan sanoa "lie tul(l)ee", joten jos puhutussa kielessä käytetään samankaltaista muotoa, yhtäkkiä "lienee tulee" ei kuulostakaan enää niin epäkieliopilliselta.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Ysärin alussa tein suuren vaikutuksen keski- ikäiseen insinööripomooni. Osasin nimittäin tehdä Excelillä käyrät... *ihailkaa* Värillisinä! Ei sisällöstä niin väliä mutta oi ne turkoosit ja punaiset käyrät... :D
Alue: Aihe vapaa
naurattaa itse asiassa aina joittenkin "lienee tulee" -väännökset.