Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mun mies on ääliö, tulee vaatimalla vaatimaan (sanallista) kiitosta,

Vierailija
21.12.2010 |

kun kysyin, saisikohan ulkokuuden valosarjan korjattua. Ja saihan sen, meni 10 minuuttia. Mutta kai sitten "unohdin" vuolaasti kiittää, kun mies tuli tivaamaan, miksen koskaan voi kiittää, kun hän tekee jotain? Siis tuo nyt oli ainoa kotona tehty asia pitkään aikaan ja mielestäni kiitinkin, mutten kai sitten "tarpeeksi". Ihan alkoi riitaa aiheesta haastamaan! Mokoma typerys!

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
21.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun pyyhit pöydän, siistit keittiön, teet ruokaa, siivoat yms. vaadi kiitos

Vierailija
2/33 |
21.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistutapa seuraavan kerran, kun olet vaikka tehnyt ruokaa tai pessyt pyykkiä, että haluat hänen kiittävän sinua työstäsi :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
21.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaadi seuraavan kerran kiitos kun oot antanu sille pimpsukkaa ja kato sen ilmettä.

Vierailija
4/33 |
21.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

erityistä kiitostani saaneeni, niin sanoi kiittävänsä kyllä ruuasta... juu, eikö näin ole ylipäätään tapana, riippumatta laittajasta ja paikasta... meillä on aina jääkaapissa hyvää syötävää, miehellä aina puhtaita vaatteita kaapissa ja paidat silitettynä, mutta ei hän niistä kiitä. Lapsi sen sijaan on oppinut kauniisti kiittämään, kiittelemme toisiamme usein ja luonnollisesti:-)

ap

Vierailija
5/33 |
21.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kiitosta yleisesti ottaen, kohteliasta toisen huomioon ottamista.

Vierailija
6/33 |
22.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

käteen vetämisen jalon taidon sohvalla maatessaan...

Google on kätevä.

Vierailija
7/33 |
21.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

puhtaat lapset luo? ap:-)

Vierailija
8/33 |
21.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

saavutuksistaan. Vaikka saa palautetta töistään ja alaisiltaan yllin kyllin. Minä kahden pienen lapsen kotiäitinä olen oppinut kiittämään itseäni, se vasta hyvältä tuntuu se! ap

Vierailija
9/33 |
21.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan sellainen mahdollisuus olla, että kun hän huomaa saavansa arvostusta tekemisistään, hän alkaa osallistua enemmän. Ja arvelisin että sitä kautta ap alkaa myös saada arvostusta omista töistään.

Miksi vain aina onkin niin helppo syyllistää toista. Mikä meni pieleen, ja milloin, kun suhde luiskahti siihen että toinen tuntee tekevänsä kaiken, ja ehkä myös tekee...? Jos sitä ei pysty käsittelemään syyllistämättä, ei ikinä tule saamaan muutosta.

Vierailija
10/33 |
21.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

erityistä kiitostani saaneeni, niin sanoi kiittävänsä kyllä ruuasta... juu, eikö näin ole ylipäätään tapana, riippumatta laittajasta ja paikasta... meillä on aina jääkaapissa hyvää syötävää, miehellä aina puhtaita vaatteita kaapissa ja paidat silitettynä, mutta ei hän niistä kiitä. Lapsi sen sijaan on oppinut kauniisti kiittämään, kiittelemme toisiamme usein ja luonnollisesti:-)

ap

peseytyneinä ja silittyneinä kaappiin ja saisi tehdä ruuankin itse. Jos ei kerta tajua, minkä työn sinä teet ja vaatii tollaisesta, sinänsä varmaan 5 min kestävästä hommasta kiittelyä.

Sitäpaitsi, tuskin ne pelkästään sun valot olivat mitkä se korjasi, vai olivatko? Eikö jotkut ulkovalot ole koko perheen yhteinen juttu, sehän korjasi ihan omatkin valonsa siinä. Tyhmä mies.

Vierailija
11/33 |
21.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pian miehesi lähtee sellaisen naisen matkaan, joka osaa kunnioittaa häntä ja arvostaa.

En minä katselisi kiittämättömiä akkoja pitkään. Tai tuollaisia jotka kirjoittavat katkerasti pilkaten av:lle. Kävisin lukemassa ja vaatisin anteeksipyyntöä.

Vierailija
12/33 |
21.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

korjaamaan ne saamarin valot, kun tuo on niitä ainoita juttuja, joita en välttämättä osaa. En minä enää kaipaa arvostusta omista töistäni, arvostan niitä itse, samoin ystävättäreni. Tuntuu vaan niin typerältä, että kun tuo pieni nulikka saa jotakin lopulta tehtyä, siitä pitäisi oikein kiittämällä kiitellä, että ihan normikiitos ja kiva, kun toimivat ja saadaan kauniit valot taas jouluksi loistamaan ei riitä.

ap

Vierailija
13/33 |
21.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikesta mutta ei sinua muista kiittää.

Muistutahan miestäsi, että myös sinä ilahdut kiitoksesta ja huomiosta. Teet tärkeää työtä kotona lasten kanssa.

t. 6

Vierailija
14/33 |
21.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin muistaa. Jos käyt laskemaan kiitoksia, eivät ne lisäänny. Jos kiität itse, niin tapa saattaa jopa tarttua.

Vierailija
15/33 |
21.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen niitä yleens vasta sitten kun pitäisi imuroida tai käydä kaupassa. Vastaan että en jouda, pitää korjata nyt se ränni tai vaihtaa putket kylppäriin...

Säästelen niitä hommia pahan päivän varalle. Kyllä niitä hommia tekee mieluusti musiikin turvin. Hoitakoon akka kotityöt niin minä teen miesten hommia autotallissa.

Vierailija
16/33 |
21.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäli seksiä ei ole lähiaikoina saatu niin alan kiukuttelemaan ja lopetan palvelukeskukseni. Lakkoilen sohvalla ja äksyilen koko perheelle.

T: Tero

Vierailija
17/33 |
21.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla taas on tapana hoitaa ne hommat mikäli olen saanut säännöllisesti seksiä. Mikäli seksiä ei ole lähiaikoina saatu niin alan kiukuttelemaan ja lopetan palvelukeskukseni. Lakkoilen sohvalla ja äksyilen koko perheelle.

Vierailija
18/33 |
21.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäli seksiä ei ole lähiaikoina saatu niin alan kiukuttelemaan ja lopetan palvelukeskukseni. Lakkoilen sohvalla ja äksyilen koko perheelle.

että onneksi ei tarvitse antaa seksiä ukolle kuin jouluna ja juhannuksena.

Kun jouluna on tosiaan näitä valohommia, kinkunleikkaus ja juhannuksenahan sen velvollisuus on grillata pihvit ja makkarat.

T: Pirkko

Vierailija
19/33 |
21.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provo tai ei, niin minä vaimona olen kyllä vähän samaa mieltä.

Mun mies on vähän sellainen, että jos alkaa olla puutteessa niin siitä tulee vähän vähäsanainen, ei nyt tyly, mutta kuitenkin äksympi.

Kun sille antaa vähän kyytiä, niin avot taas hommat sujuu, mies hymyilee kuin naantalin aurinko.

Hyvää seksiä, parempi mieli.

Vierailija
20/33 |
21.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on että hän ei saa niistä erikseen sanallista kiitosta. Hän siis tekee alle 10% kotitöistä eikä koskaan kiitä minua mistään muusta kuin ruuasta (jonka teen kaiken) aterian jälkeen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kahdeksan