Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuvottava pariskunta Jumbossa

Vierailija
21.12.2010 |

Osaa ne muutkin näköjään reiìttää lapsiaan jo laitoksella ku M.Aitolehti, Jumbossa oli juuri pariskunta vajaan vuoden ikäisen lapsen kans ja niin killu korut jo molemmissa korvissa, hyi helvetti. Varmaanhan tyttö on jo itse niitä vaatinut joten laitettavahan se on ollut.

Kyllä ihminen on sairas kun oma turhamaisuus menee lapsen terveyden tai hyvinvoinnin edelle, korvareikien laitto kun ei ole ihan kivuton/riskitön toimenpide. Kuvottavaa porukkaa.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
21.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei lapset aina ole vaikka vanhemmat olisivatkin.

Vierailija
2/25 |
21.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisiä hekin on!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
21.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vajaan vuoden ikäinen, eli siis lähes vuoden ikäinen =)

Vierailija
4/25 |
21.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kaltaisiasi oikeasti olemassa??:DDD

Meillä ja kaikilla korvikset, sekä pojilla että tytöillä, vanhemmista puhumattakaan! :D

Vierailija
5/25 |
21.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaa ne muutkin näköjään reiìttää lapsiaan jo laitoksella ku M.Aitolehti, Jumbossa oli juuri pariskunta vajaan vuoden ikäisen lapsen kans ja niin killu korut jo molemmissa korvissa, hyi helvetti. Varmaanhan tyttö on jo itse niitä vaatinut joten laitettavahan se on ollut. Kyllä ihminen on sairas kun oma turhamaisuus menee lapsen terveyden tai hyvinvoinnin edelle, korvareikien laitto kun ei ole ihan kivuton/riskitön toimenpide. Kuvottavaa porukkaa.

on kuvottavaa ja pelottavaa kun ei ole paljon maailmaa nahnyt.

Vierailija
6/25 |
21.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan yleisesti rei'ittää tyttölasten korvat jo vauvoina. Tapoja on monia, itse en noin tekisi (enkä ole tehnyt).

Vierailija
7/25 |
21.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä kiinnosta pätkääkään ap:n kaltaisten paskantärkeilijöisen mielipiteet. Sorry.

Vierailija
8/25 |
21.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä tässä vaiheessa ketjuun on jo vähintään yksi mamma tullut toteamaan miten Suomen laki kieltää seivästämästä lapsia= pahoinpitely ja asiasta pitäsi välittömästi tehdä suullinen ja vielä mieluiten lisäksi kirjallinen ilmoitus lastensuojeluun. Liskäsi tulee sivutolkulla informaatiota erilaisista bakteereista, jotka tietenkin tuommoisten hulttiovanhempien hoivissa olevan avuttoman luontokappaleen reikiin tulevat muhimaan. No niin, popcornit odottavat. Saa alkaa! :)

Vierailija
9/25 |
21.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te olette varmaan samoja ihmisiä jotka typistää koirilta hännät "ku se on niin siistiä".

Tai sitten tulee mieleen joku parikymppinen pissisäiti.

Vierailija
10/25 |
21.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on varsin mielenkiintoiset luulot ja kuvitelmat ihmisistä...itse annat perkele kuitenkin rokottaa joka helvetin sikapiikin penskoihisi ja se kuule sattuu jo vähän enemmän!

Te olette varmaan samoja ihmisiä jotka typistää koirilta hännät "ku se on niin siistiä".

Vierailija
11/25 |
21.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on vajaan vuoden ikäinen tyttövauva ja olen jo raskaana ollessani haaveillut noista korvakoruista hänelle.

En vain tiedä missä noita korviksia vauvalle edes saa? Kyselin kultasepänliikkeestä (missä itselleni on reijät laitettu) ja sanoivat, että eivät ainakaan täällä meidän tuppukylässä voi laittaa, kun ei ole edes vauvakokoisia korviksia.

Minusta ne aitolehden vauvan korvikset oli hyvin perusteltu: vauva ei rämplää niitä ja tottuu niihin, aikuisena ne ei mene umpeen vaikkei korvakoruja pitäiskään ja on kiva, että tyttövauvan tunnistaa jostakin. Sen aitolehden miehen kulttuuriinhan taisi kuulua kans korvikset tyttövauvalle.

Minusta tuo korvisten laitto on suunnilleen yhtä kamalaa ja kuvottavaa kuin vesirokko rokotus. Meillä ei lapsille ole sitä annettu juurikin sen takia, että on täysin turha ja on inhottavaa, että melkein joka kerta neuvolassa käydessä pitäisi jotain pistää. (Tietty asia on eri, jos lapsi ei sitä luonnostaan ole sairastanut vielä kouluiässäkään)

Esikoinen sairasti vesirokon 1,5-vuoden iässä ja oli maailman helpoin tauti: paljon kutinaa ja näppylöitä, mutta se oli kahdessa päivässä ohi. Rasvasin useita kertoja päivässä perusvoiteilla ja vesirokkovoiteella eikä mitään "hirveitä arpia" lapselle edes jääny koko taudista (vaikka niitä näppylöitä oli sairaan paljon).

Korvikset olisi ihana pistää jo pienelle vauvalle juurikin sen takia, että vauva ei näpräisi niitä likaisilla sormillaan tms. Minulle pistettiin korvikset, kun olin 6-vuotias ja toinen reikä tulehtui todella pahasti, niin että korvis tuli toisen korvalehden läpi eräässä leikin tuoksinnassa. Tämä ei sattunut paljoakaan, mutta oli ikävää odottaa korvalehden arpeutumista ja palautumista kymmenen vuotta ennenkuin sain laitettua korvikset uudestaan. Meillä tyttö on vielä niin pieni ettei varmasti tajuaisi koko korvakoruja eikä siis näpertelisi niitä koko ajan sormillaan. Putsaaminenkin olisi helppo muistaa, kun olen hoitovapaalla ja teen muutenkin kaikki aamu- ja iltatoimet vauvalle.

Vierailija
12/25 |
21.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on näin paljon vanhempia jotka ovat halukkaita altistamaan lapsensa sille kivulle mitä kyseinen toimenpide aiheuttaa, ja miksi, pelkän ulkonäön vuoksi. Surettaa.

Vierailija
13/25 |
21.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen pettynyt. Kyllä nyt edes yksi kunnon vouhka olisi poikaa..kuinka törkeää pahoinpitelyä reikien ottaminen on jne!. Hmm..av on laimentunut :(.

Vierailija
14/25 |
21.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kanssa nasahtaa korvikset kaksi viikkoa ennen ykkösiä :)

Eikä kiinnosta pätkääkään ap:n kaltaisten paskantärkeilijöisen mielipiteet. Sorry.

Vierailija
15/25 |
21.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

T: Se, joka aikoo laitatuttaa reiät lapselleen kaksi viikkoa ennen ykkösiä.

Vierailija
16/25 |
21.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

T: Se, joka aikoo laitatuttaa reiät lapselleen kaksi viikkoa ennen ykkösiä.

Vierailija
17/25 |
21.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaa ne muutkin näköjään reiìttää lapsiaan jo laitoksella ku M.Aitolehti, Jumbossa oli juuri pariskunta vajaan vuoden ikäisen lapsen kans ja niin killu korut jo molemmissa korvissa, hyi helvetti. Varmaanhan tyttö on jo itse niitä vaatinut joten laitettavahan se on ollut. Kyllä ihminen on sairas kun oma turhamaisuus menee lapsen terveyden tai hyvinvoinnin edelle, korvareikien laitto kun ei ole ihan kivuton/riskitön toimenpide. Kuvottavaa porukkaa.

yksilöitä joita pitäis fuck.

Vierailija
18/25 |
21.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

etta pieni vastasyntynyt laitetaan pihalle pakkaseen ja jatetaan sinne yksin ja aiti ryystaa kahvia tuvan lammossa.

Vierailija
19/25 |
21.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vesirokko ei ole kaikille lapsille helppo tauti. Esim.atoopikolle jolla iho jo valmiiksi huonona.

Mutta asiaan.Minusta jokainen vanhempi päättää lapsensa lävistyksistä kunnes täyttää 18 ja on niiden otosta vastuussa.

Ja haloo, niitä nyt on niin monta muuta hiukan pahempaa asiaa millä pahoinpidellä lastaan kuin korvakorut:D

Vierailija
20/25 |
21.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten niin vauva ei räplää korviksia? aivan varmasti räplää. meidän vajaa 1v. räpeltää korviaan joskus, varsinkin turhautuneena ja väsyneenä, todella kovakouraisesti. jos niissä jotkut korut olisi niin varmasti tulehtuisi ja repeytyisi varmaan koko korvanlehti.

ja vaikka lapsi olisikin tottunut korviksiin, niin ihan samalla tavalla ne voivat häiritä leikkiessä. vai meinaatko että lapsi fiksusti miettii aina hippapiilosilla että ainiin mulla on korvikset, en voikkaan ryömiä tuonne puskaan?

muuten mulle on ihan sama mitä kukakin tekee, mutta ei noissa perusteluissa ollut mitään järkeä. turha tuollaista asiaa on edes yrittää perutella järkevästi, kun se on pelkkä ulkonäkö kysymys oikeasti.