Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka moni EI vie opelle lahjaa?

Vierailija
21.12.2010 |

Meiltä ei tänä jouluna liikene lahjaa opelle, keväällä sitten. En vaan jaksanut/ehtinyt/halunnut.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
21.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tosin vie kukaan muukaan, joka siinä koulussa opiskelee. Siellä on käytäntö, että joululahjoja ei viedä opettajille eikä muullekaan henkilökunnalle. Kortilla voi heitä muistaa, mutta ei muuten.

Minusta hyvä systeemi, kenellekään ei tule paineita eikä lasten tarvitse kilpavarustella keskenään kuka antaa komeimman lahjan koska perheiden varallisuus tietysti vaihtelee.

Vierailija
2/4 |
21.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhden ison lahjan (herkkukori, lahjakortt tms.) hankintaan

mikä on mun mielestä paras ratkaisu kaikkien kannalta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
21.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

antaako lahjan vai ei .Joskus olemme antaneet, joskus ei. Koskaan ei ole asiasta tullut pahaa mieltä minulle, koska asia vapaa valintainen.



Näin se on kaikilla, mutta useat tekee siitä itselleen pakon tai muutoin stressaavat jos jonain vuonna rahat ei riitä eikä lahjaa anna.

Vierailija
4/4 |
21.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

koko luokalta 5 euroa/lapsi. Näin kaikkien kolmen lapseni luokissa, onneksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kuusi