Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä te saatte seksistä?

Vierailija
21.12.2010 |

lasten syntymän jälkeen, olen todellakin kokenut itseni todella seksittömäksi. Eihän äidit harrasta seksiä!

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
21.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai suurperheenäidit harrasta enää päivittäin seksiä? Me harrastetaan miltei päivittäin seksiä ja välillä useamman kerran päivässä.

Ollaan oltu yhdessä 12 vuotta ja seksi on ihanaa. Siksi noita lapsiakin on liuta. Meillä ei harrasteta seksiä vaan että saadaan lapsia. :D

Vierailija
2/13 |
21.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

odottaan ku saan pari kuukauden päästä kierukkan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
21.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitään.

Onhan se välillä ok, yleensä ei kiinnosta yhtään. Saan aina orgasmin ja ne ovat varmaankin "hyviä", mutta mitä sitten? Hetkessähän se on ohi, ei ole väärti.

Kiinnostus seksiin loppuu mulla kaikissa suhteissa jossain vaiheessa. Alussa kiinnostaa, myöhemmin ei.

Joskus olen miettinyt sitäkin, että olisinko sittenkin lesbo. Mutta en usko.

Vierailija
4/13 |
21.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksuaalisuus voidaan määritellä eläinlajien mielelliseksi, ruumiilliseksi ja yhteisölliseksi kokemukseksi, joka määrittelee yksilön tavan osoittaa kiintymystä toista yksilöä kohtaan ja toisaalta tapaa kokea mielihyvää suhteessa toiseen yksilöön.[1]

Vierailija
5/13 |
21.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koen seksin lähinnä velvollisuudeksi, toisinaan se on ihan ok, ihan vastenmielistä se ei kuitenkaan ole. Seksi on mulle jotain sellaista, jota en jäisi kummemmin kaipaamaan jos sitä ei enää koskaan saisi harrastaa.

Vierailija
6/13 |
21.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun seksielämä on parantunut huomattavasti. Tunnot on parantunut synnytyksen jälkeen hirveen paljon ja osaan vapautua paremmin. Äideilläkin on seksi-elämä, ei ihme jos palaa loppuun jos on vaan äiti eikä vaimo tai rakastaja.

Vierailija
7/13 |
21.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska minä saan seksistä ihan kaiken haluamani ja tunnen itseni seksikkääksi, vaikka olen täältäkin lukenut muutamissa ketjuissa niin lapsellisen väitteen, että suuseksi loppuu synnytykseen, hah! Keskenkasvuisten höpötyksiä..

Vierailija
8/13 |
21.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvän olon, rentoutuneen fiiliksen, rakastuneisuuden tunteen.

Ja kun lapsia yritettiin saada niin siittiöitä, niitä ihania ja tärkeitä olentoja! :D

Vierailija
9/13 |
21.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei suostunut...

Haluaisin seksiä joka päivä. Saan ehkä kerran viikossa.

Äiti-ihminen kahdelle lapselle, joista toinen taapero.

Saan lämpöä, läheisyyttä, rakkautta, vierihoitoa, ihokontaktia, miestä, jota rakastan ja orgasmeja. Seksin jälkeen hyvän olon ja hyvät yöunet. Aamulla laulattaa ihanan seksin jälkeen.

Vierailija
10/13 |
21.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko sulla univelkaa? Minä koen itseni seksikkääksi, odotan kuudetta viimeisilläni. Voi olla ett hormonit tekee sulla nyt tuon olotilan.

Vierailija
11/13 |
21.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvänolontunteen, rakkautta, läheisyyttä ja ennenkaikkea ORGASMIN. Voisin harrastaa seksiä vaikka joka päivä monta kertaa, se on niin ihanaa. Meillä seksiä harrastetaan keskimäärin 4 kertaa viikossa.

Vierailija
12/13 |
21.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvänolontunteen, rakkautta, läheisyyttä ja ennenkaikkea ORGASMIN. Voisin harrastaa seksiä vaikka joka päivä monta kertaa, se on niin ihanaa. Meillä seksiä harrastetaan keskimäärin 4 kertaa viikossa.

Minä saan myös sellaista omituista yhteenkuuluvuuden tunnetta. Sääli vain, että meillä seksiä on vain ehkä kerran viikossa.

Vierailija
13/13 |
24.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surullisia viestejä saan lukea. Keskustelkaa puolison kanssa asiasta.

Itse kolmen lapsen äitinä nautin suunnattomasti seksistä. Kyllä arjessakin löytyy hetkiä, kun on (melkein) pakko saada. Silloin riittää lukittautuminen hetkeksi vessaan tai spa-osaston puolelle...

Monesti jo työpäivän aikana tuntee, että nyt voisi... sitten sinnitellään iltaan, että mies palaa töistä, jos ei ole hänkin etätöissä. Muuten onnistuu, kun lapset eivät ole kotona. Se jännitys, kiima, esileikki, kiihottuminen, yhdyntä, orgasmi isolla O:lla ja jälkilämpö. Raskauksien ansiosta sain vihdoinkin rinnat ja itsevarmuutta ja mieheni tekemä rintojen hyväily tuntuu ihan sietämättömän hyvälle. Sitten pesemään paikat puhtaiksi.

Olen geeneiltäni aasialaistaustainen mikä ehkä vaikuttaa asiaan. Kyllä seksi on tärkeää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä yksi