Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten EROON RASKAUSARVISTA?

Vierailija
21.12.2010 |

Tuon uimahalliketjun innoittamana kysyn tietääkö joku hoitoja, joilla pääsee eroon raskausarvista? Esim. yksityiset lääkäriasemat pääkaupunkiseudulla? Pitäiskö varata aika ihotautilääkärille ja kenelle? Mulla on vatsassa raskausarpia, YÖKS! Muuten olen hyväihoinen ja hoikka, mutta noi on ihan sairaan rumia. Olisin valmis maksamaan muutama tuhat euroa, jos ne jotenkin sais pois.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
21.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

minkälaisia ne on?

Jos on ihonvärisiä, sellaisia valkoisia ja syviä uria, ei niitä saa pois. Jos on punaisia ja koholla tms. tummia niin ne vaalenee ajan kanssa.

Mulla on niitä valkoisia kanssa ja ei niille voi mitään... :(

Vierailija
2/4 |
21.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on ihonvärisiä, sellaisia valkoisia ja syviä uria, ei niitä saa pois. Jos on punaisia ja koholla tms. tummia niin ne vaalenee ajan kanssa.

Niin, eli kumpiakaan ei saa pois. Punaiset vaalenevat vaaleiksi, joita ei saa pois...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
21.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ne punaiset ei yleensä jää punaisiksi, eli jos on vielä punaiset tai liilat niin parannusta on luultavimmin tulossa!

Minulla on syviä uria mahassa, perseessä ja rinnoissa, tuli ekassa raskaudessa. Tokassa ja kolmannessa ei sitten tullutkaan. Mutta iho on valkoisilla urilla. Ne näkyy vain jos katsoo ihoa läheltä.

Vierailija
4/4 |
21.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kanssa rinnoissa noita pirun arpia, ne on ihan kamalat. Täytyy yrittää googlettaa. Turussa on ilmeisesti ns. alexandria-laser, joilla niitä voi ainakin häivyttää? Tietääkö joku?