Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Meidän tutut kyllä ovat sanoneet, että myyvät omakotitalonsa kehyskunnista

Vierailija
21.12.2010 |

ja muuttavat keskustaan taas kun lapset ovat poissa kotoa. Eivät näe mitään syytä asua isossa okt:ssa kaukana palveluista.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
21.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei meilläkään olisi 4 makuuhuonetta, jos ei olisi lapsia. Tai lasten vaatteita kaapit pullollaan, jos ei olisi lapsia jnejne..

Vierailija
2/8 |
21.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja muuttavat keskustaan taas kun lapset ovat poissa kotoa. Eivät näe mitään syytä asua isossa okt:ssa kaukana palveluista.

täällä kaupungin laitamilla on suunnitteilla.

Tämän talon hinnalla saa aika hulppean kerrostalokämpän ja toisen huoneiston Espanjan lämmöstä.

Mutta siihen on vielä lähes 15-20v aikaa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
21.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikskähän ne on halunneet kehyskunnasta talon kaukana palveluista? Minusta "maalla" asumisessa parasta on se, että sen kivan talon ja puutarhan saa siitä palveluiden vierestä ihan tolkun hinnalla. Ei ollut kaupungissa koskaan palvelut niin lähellä kuin nyt...

Vierailija
4/8 |
21.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on kaikki kaipaamani palvelut lähellä täällä kehyskunnassa

Vierailija
5/8 |
21.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuntua liian työläältä (siis sitten vanhuudessa). Mutta en minä ainakaan halua silti ihan keskustaan, vaan mieluummin vaikka pieneen rivariin lähelle palveluita.

Vierailija
6/8 |
21.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan asumme lasten kiusaksi isoa taloa maailman tappiin asti. Suljetaan osa tiloista talveksi ja eletään vähän pienemmin.

Vierailija
7/8 |
21.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on kaikki kaipaamani palvelut lähellä täällä kehyskunnassa

On kauppa, kirjasto, koulut, apteekki jne.

Mutta totta on että joskus muutetaan pienempään asuntoon, mitä sitä ylimääräisillä huoneilla tekee?

Mä haluaisin tähän lisätä vielä sen että itse olen helsingistä tänne muuttanut ja helsingissä kasvanut. Mutta on tänne paljon muuttanut ns. paluumuuttajia myös. Niitä jotka joskus muuttivat täältä pois mutta nyt aikuisella iällä ja lasten synnyttyä ovat halunnett palata takaisin juurilleen.

Vierailija
8/8 |
21.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taasen asun isossa talossa metsän siimeksessä niin kauan, kuin jaksan. Odotan jo aikaa, kun lastenlapsetkin tulevat leikkimään tonttuleikkiä kuusemme ympärille. Ja sitten saunasta mennään hankeen ilakoimaan...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kahdeksan