Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Paras joulumieli-ketju (ov)

Vierailija
21.12.2010 |

Ihan paras joulu tulossa... Meille tulee vieraita koko jouluksi ja olin alkuun ihan innoissani suunnittelemassa ja odotin oikein mukavaa joulua...

No, nyt sitten mies on tehnyt töissä ympäripyöreitä päiviä eikä ole kertaakaan ehtinyt miettimään joulun ruokatarjottavia, lasten lahjoja tai yhtään mitään muutakaan. Tiedän jo nyt, että aattona työtahti yms. päättyy siihen, että ruoat on perseestä eikä pöydässä ole mitään, mitä hän olisi halunnut. Iltasella sitten kunnon kännit...

Vieraat ottivat myös yhteyttä ja toivoivat, että lisään tarjottavien ruokien joukkoon omia suosikkejaan. Ja, että ehdottomasti muistan sitte käyttää AROMISUOLAA maustamisessa ENKÄ osta mitään luomua tms. (siis meillä juurikin suositaan luomua ja pyritään muutenkin välttämään kaikkea teollista jne). Jotta toiveensa nyt sitten varmasti toteutuu, he päättivät tulla jo aikaisemmin "auttamaan" ruoan laitossa...

Ja kaikeksi lopuksi, viime viikolla, kun käytiin pikaisesti viemässä lahja appivanhemmille, appiukko ilmoitti, että ei oikeastaan koskaan ole hyväksynyt mun ja miehen liittoa. Ihan sallittua joo, ei musta tarvii kaikkien tykätä. En ole myöskään ihan idiootti, joten olen asian kyllä jo ihan suhteemme alusta asti huomannut. Ajankohdan asian suoraan ilmoittamiselle olisi mielestäni voinut valita paremmin, koska ollaan tässä liitossa kuitenkin oltu jo 20vuotta...

Että voihan V***U ja hyvät joulumielet vaan kaikille!

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla