G: kaikkien aikojen paras leffa?
Kommentit (21)
Juoni, musiikki, maisemat - kaikki täydellistä!
tuli ekana mieleen Moulin Rouge, mutta onhan niitä muitakin, ehkä parempiakin...
Tim Burtonin Jali ja suklaatehdas oli kiva.
Star Warsit
Taru sormusten herrasta
Vanhoista klassikoista tuli mieleen Chaplinin elokuvat, esim. Nykyaika tai Diktaattori.
Siis se pitkä neukkuversio. Taiteellinen, kaunis, rauhallinen elokuva.
Länsimaisista leffoista suosikkejani ovat mm. Huviretki hirttopaikalle ja Tideland. Edellinen on romanttinen viktoriaaninen luonnonmysteeri ja jälkimmäinen on groteski mutta samalla jotenkin todentuntuinen kertomus yksinäisestä tyttölapsesta.
Uusimmista elokuvista puheen ollen pidin Suljetusta saaresta. Lenardo di Caprio ja Ben Kingsley tekivät hyvää työtä.
Erittäin vakuuttavaa näyttelemistä.
Siis se pitkä neukkuversio. Taiteellinen, kaunis, rauhallinen elokuva.
Länsimaisista leffoista suosikkejani ovat mm. Huviretki hirttopaikalle ja Tideland. Edellinen on romanttinen viktoriaaninen luonnonmysteeri ja jälkimmäinen on groteski mutta samalla jotenkin todentuntuinen kertomus yksinäisestä tyttölapsesta.
Uusimmista elokuvista puheen ollen pidin Suljetusta saaresta. Lenardo di Caprio ja Ben Kingsley tekivät hyvää työtä.
itkin yli puolet leffasta.
Tää todellakin ylitti kaikki odotukset.
Muita on The Green Mile (Tom Hanks) ja Hitchcockin leffat esim. Mies joka tiesi liikaa.
1) Star Warsit (etenkin V)
2) Final Fantasy VII: Advent Children (Complete)
ACC on animoitu, mutta sitä ei kyllä uskoisi, ellei tiedä, on sen verran hyvää jälkeä.
minustakin. Voin katsoa sen uudestaan ja uudestaan ja joka kerta se on vaan entistä parempi.
minustakin. Voin katsoa sen uudestaan ja uudestaan ja joka kerta se on vaan entistä parempi.
Mun mielestäni se on kerrasta katottu.
Pitäisköhän mun sitte yrittää enemmän?
Mun mielestäni se on kerrasta katottu. Pitäisköhän mun sitte yrittää enemmän?
se joko toimii tai ei
Hassua myös, että joku luokittelee leffat näyttelijän perusteella, kun itse yleensä nimeän ne ohjaajan mukaan. Yhtä on tosi vaikea valita, mutta se voisi olla esimerkiksi 21 grammaa.
tai
Kaunis mieli
ja iki-ihana
Pretty woman =)
Ja vihreä maili