Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ketään nykyisiä tai entisiä Duran Duran -faneja?

Vierailija
20.12.2010 |

Siis wow! Ne julkaisee huomenna uuden albumin, joka kuulostaa ihan 80-luvun Duraneilta.

Digitaalinen versio tulee ulos huomenna ja fyysinen cd sitten Helmikuussa. Ja kiertue ens vuonna! Jippii!!

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
21.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei oo Visaa, eikä Mastercardia, nyyh!!!

Pitääkö nyt odottaa Helmikuuhun, että voi kuunnella?

Joka tapauksessa tuo "All You Need Is NoW" -biisi kuulostaa ihan 80-luvun Duraneilta:)))

Onko kukaan vielä ostanut albumia iTunesista?

Jos niin olis kiva kuulla mielipiteitä!

Vierailija
2/24 |
21.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://new.music.yahoo.com/videos/premieres/

Ei toi John oo yhtään kulahtanut mun mielestä. Mitä mieltä Simonin parrasta? Taitaa sopia, ainakin mustavalkoisissa kuvissa:)

Ihanaa musiikkia!!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
20.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti luopuu siitä, eikä leiki mitään Pavarottia:(

Ääni sen sijaan on orgastivoiva minulle yhä edelleen:)

Vierailija
4/24 |
20.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ikinä pääse yli hänestä:)

vm 70 superfani:)

Vierailija
5/24 |
20.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin valmis naimaan Simon LeBonin kun olin kolmetoista! Julisteet seinillä ja leikekirjat ja fan clubin jäsenyys.

Uutena vuotena tuli telkasta Durtsujen keikka (huom siis aika ennen musavideoiden, tietsikan, musiikkikanavien jne) ja olin aivan hysteerinen.

;)

Vierailija
6/24 |
20.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yläasteikäisinä ystäväni ja minä kuviteltiin seurustelevamme Roger-rumpali ja John-basisti kanssa. Hauskaa että voi taas yhdessä hehkutella :)) vm. 69

Vierailija
7/24 |
20.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin valmis naimaan Simon LeBonin kun olin kolmetoista! Julisteet seinillä ja leikekirjat ja fan clubin jäsenyys. Uutena vuotena tuli telkasta Durtsujen keikka (huom siis aika ennen musavideoiden, tietsikan, musiikkikanavien jne) ja olin aivan hysteerinen. ;)

Ja sen nähtyäni...ei ole edes sanoja kuvailemaan sitä....!!!

No se vaikutti niin kovin, että olen käynyt kahdesti ulkomailla katsomassa keikkoja ja aion mennä ensi vuonnakin, kun ilmeisesti kiertue tulossa!

Simonin ääni on jotakin niin....iiiihaanaaaa!!!

Vierailija
8/24 |
20.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yläasteikäisinä ystäväni ja minä kuviteltiin seurustelevamme Roger-rumpali ja John-basisti kanssa. Hauskaa että voi taas yhdessä hehkutella :)) vm. 69

Olin siis fani ja lapseni olivat mukana keikalla ja sanoivat, äiti, toi basisti näyttää ihan iskältä! Joo, taitaa olla samanlainen luonnekin.

Yhä tykkään sekä Johnista, mutta ehkä vieläkin enemmän Simon le Bonin äänestä ja rehellisyydestä!!!

Simon on naimisissa kuuluisan mallin kanssa ja heillä on kolme tytärtä ja ilmeisesti ovat todella onnellisia! Hienoa!

Vierailija
9/24 |
20.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se pitkätukkainen John oli niin ihana!

Vierailija
10/24 |
20.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fanitin Johnia ja Rogeria eniten.

Minusta valitettavasti John on nykyään kuin seuraava Keith Richards, sen verran järkyssä kuosissa. :D (Enkä tahdo ketään loukata, itsekin aikoinaan nukuin tyypin lehdestä leikatun kuvan kanssa :D)

Vierailija
11/24 |
21.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai miksei nykyinenkin ;) Oli kyllä paras bändi silloin joskus kaaauuan sitten.. :)

Vierailija
12/24 |
08.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin youtubessa kuuntelemassa kappaleita ja pakko oli ostaa heti digitaalisena koko levy. Loistava albumi!!!! Ihan mennään kasaritunnelmissa ja meikäläinen tunsi itsensä taas niin nuoreksi että..

"girl panic" huippubiisi ja "the man who stole a leopard" ihan The Chauffeurin tunnelmissa. Koko levy on ihan älyttömän hyvä. Musta tuli taas ns.aktiivinen fani :)

ps.John elänyt rankkaa elämää ja se näkyy mutta on se silti sulonen ja huppusoittaja.

Vierailija
13/24 |
08.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsekatkaa:

Vierailija
14/24 |
08.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Duran Duran on tehnyt ihan parhaan levynsä ehkä koskaan! Se soi täällä just nyt taustalla, kun tätäkin kirjoitan:)

Vierailija
15/24 |
08.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen totaalisesti hurmioitunut!

Vierailija
16/24 |
08.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin youtubessa kuuntelemassa kappaleita ja pakko oli ostaa heti digitaalisena koko levy. Loistava albumi!!!! Ihan mennään kasaritunnelmissa ja meikäläinen tunsi itsensä taas niin nuoreksi että.. "girl panic" huippubiisi ja "the man who stole a leopard" ihan The Chauffeurin tunnelmissa. Koko levy on ihan älyttömän hyvä. Musta tuli taas ns.aktiivinen fani :) ps.John elänyt rankkaa elämää ja se näkyy mutta on se silti sulonen ja huppusoittaja.

En osaa edes arvostella mitenkään, muuten kuin 10+ kaikille biiseille! Jokaisessa on oma henki, mutta kyllä tuo "Girl panic" saa vanhankin tanssimaan! Mutta kaikki biisit levyllä on hyviä. Tosin levyhän julkaistaan vasta Helmikuussa ja biisejä tulee lisää!

Lähden taas keikalle, kuten kaksi kertaa aiemminkin, mutta nyt haluan kuulla uusia biisejä enemmän kuin vanhoja ekaa kertaa ikinä!!!

Vierailija
17/24 |
08.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin youtubessa kuuntelemassa kappaleita ja pakko oli ostaa heti digitaalisena koko levy. Loistava albumi!!!! Ihan mennään kasaritunnelmissa ja meikäläinen tunsi itsensä taas niin nuoreksi että.. "girl panic" huippubiisi ja "the man who stole a leopard" ihan The Chauffeurin tunnelmissa. Koko levy on ihan älyttömän hyvä. Musta tuli taas ns.aktiivinen fani :) ps.John elänyt rankkaa elämää ja se näkyy mutta on se silti sulonen ja huppusoittaja.

Millaista elämää John on viettänyt sitten, jos niin rankkaa? Simonilla ainakin ihana kaunis vaimo ja 3 ihanaa tytärtä ja ilmeisesti kaikki hyvin?

Miksei Johnilla ole mennyt niin hyvin? John on bändin komein ollut aina, mutta...?

Vierailija
18/24 |
08.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

fani kysyy

Vierailija
19/24 |
08.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

:( Ite tykkään jostain muusta, enkä oikein ymmärrä:) Miksi? Mies on 42 ja mä 34v.

Vierailija
20/24 |
08.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et oo tainnut kuulla pätkääkään uudesta levystä?

Koska jos olisit, niin....et edes muistaisi tuollaisia biisejä, jotka on tehty Duraneitten "masennusaikana" kun kaikki ei olleet koolla.

No Andy piti laittaa pihalle ap. kokoonpanosta kai nyt, koska taitaa olla narkki?

Mutta Simon, John, Nick ja Roger!!!:))))

Toimii!!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän yhdeksän