Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mua kiusattiin ala-asteella koko ajan ylipainon ja itse ommeltujen vaatteiden takia.

Vierailija
20.12.2010 |

T:Johanna

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
20.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sain niin hienoja itse ommeltuja vaatteita ;)

Vierailija
2/7 |
20.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi mennyt kauppaan!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
20.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaatteiden takia.

Meidän perhe oli aikas köyhä, joten ei ollut kauheesti varaa ostaa kaupasta vaatteita. Silloin kangas tuli halvemmaksi kuin valmis vaate.

Mutta en muistele katkerana vaan arvostan äitiäni siitä, että meillä edes oli vaatteita.

Vierailija
4/7 |
20.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai 80-luvulla kirppareita oli? Vai käytikö sukulaisten vaatteita?

Vierailija
5/7 |
20.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja niiltä tehdyt löydöt olivat muinaisjäännöksiä.

Vierailija
6/7 |
20.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilman erityisempää syytä..tai syy saattoi olla se etten ollut suosittujen joukossa. Mutta kun tämä yksi pääkiusaaja vaihto koulua niin kaikki muuttu.

Niin hullulta kuin se tuntuukin.

Vierailija
7/7 |
20.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

valitettavasti oli väärässä ammatissa ja väärällä paikkakunnalla. Väärän miehen kanssa teki lapsen ja teki ikuisia pätkätöitä. Olin aina hoidossa ja äiti tuijotti masentuneena ikkunasta iltaisin.

Mulla oli rähjät vaatteet ja täälläpäin ei ollut mitään kirpparreita 70-80 -luvuilla. Yläasteella tilanne vain paheni ja kävin koulukuraattorilla itkemässä ja oksentelemassa. Mulla on riippuvat yläluomet ja mua haukuttiin kiinalaiseksi. Plus niistä vaatteista.

Kukaan opettaja tai rehtori ei koskaan kiinnittänyt mitään huomiota, ei auttanut eikä tehnyt mitään asialle. Ruotsin opettaja itki kaikki tunnit, koska kaksi järkyttävää häirikköä huoritteli, uhkasi tappaa ja sen sellaista.

Tällaista oli Joensuun Normaalikoulussa ja vielä kiitos kaikesta!

Miespuolinen luokanopettaja, joka sanoi äidilleni puhelimessa "että tänne ei hysteeristen äitien puheluita kaivata".

Sitä se on.