Tarhatätien joulumuistamisen etiketti?
Ryhmässä kolme tätiä - kaikille sama pieni lahja? Vinkkejä?
Kommentit (46)
En ole aina edes kärryillä ketä milloinkin on töissä. On sijaisia, osa-aika eläkeläisiä jne. Joten vein jo tänään sinne kaikille yhteisen kukkakorin katseltavaksi. Sellaisen mikä ei ole myrkyllinen ja kestää pitkään. Lisäksi kortin missä oli joulutoivotukset koko henkilökunnalle. Meidän paiväkoti on auki joulunakin ja tuo kukkakori kestää niin kauan kuin sitä jaksaa katsella.( sypressiä,tulilatva). En sitten tiedä oliko tuo typerää, mutta olenpa muistanut jotenkin.
allergioita niin pasljon ja vielä keliaakikkoja, sun muita toleransseja
eli vaikeeta on , itse ei saa leipoa, kun voi tuoda siinä listeriaa tai salmonellaa ja ties mitä
kaupastakin vaan pakatut käy, kun sama hygienia ongelma
yks ei juo kahvia, tai juo vaan yhtä lajia,
toinen juo vaan teetä ja siinäkin vaan tiettyä lajia
on allergiaaa hajuille, ei voi tuoda rasvaa joka haisee,
kipot kynttilät kerääntyy jne jne
olettepa kiittämättömiä
itse olen kätilö ja kyllä meillä äidit muistaa hirmusen usein meitä, välillä henkilökohtaisesti nimetyllä kortilla, valokuvalla, suklaalla, kukalla ja vaikka millä
aina olen onnellinen kun äiti ja koko perhe on aidosti tyytyväinen ja kiitollinen ja sanoo sen
eli ihan se et sanoo kiitos rittää
ja kyllä munkin omat asiakkaat tuo koko osaton herkuiksi sellaista jota en voi syödä, mitä siitä
olen iloinen kun tyytyväinen perhe
eli ei minusta ole se lahja tärkein vaan se et on tyytyväinen aidosti ja myös sen ilmaisee sanoin ja kortein esim
eli mammat älkää stressatko tarhaTÄTIEN lahjoista,
saavat palkaa kuten muutkin, ja ne teidän lahjat ei kuitenkaan sitä palkkaa nosta m´nimekskään
TÄRKEINTÄ ON MUISTAA KIITTÄÄ, jos aihetta kiitokseen on
että varaat varmaan kaappiin joulun ajaksi paketin erikoisruokavalioitakin noudattaville. Ei maksa monta euroa ja luulisi pk:n budjetista se liikenevän sentään.
Arvaapa miltä minusta tuntuu jäädä vuosi toisensa perään osattomaksi suklaista´, monista leivonnaisista jne. Minulla on paha laktoosi-intoleranssi ja parilla muulla vähän lievempi, yksi on vegaani jne.
Ok, kun sinulla on laktoosi-intoleranssi ja teillä on siellä vegaani, tuskin kannattaa ketään muistaa yhtään mitenkään, ettei vain tule loukanneeksi ja aiheuttaneeksi pahaa mieltä.
Nykyaikana on paljon rajoitteita ja siksi esim. suklaa on riskaabeli lahja. Haluatko ehdoin tahdoin pahoittaa joidenkin hoitajien mielen? Jos sinun on pakko viedä jotain, niin kysy esim. syömisrajoitteista henkilökunnalta. terv. pk:n johtaja, joka joutunut usein noloon tilanteesen kahvihuoneessa, kun toiset herkuttelevat ja toiset nuolevat näppejään. Miettikää!
että varaat varmaan kaappiin joulun ajaksi paketin erikoisruokavalioitakin noudattaville. Ei maksa monta euroa ja luulisi pk:n budjetista se liikenevän sentään.
Arvaapa miltä minusta tuntuu jäädä vuosi toisensa perään osattomaksi suklaista´, monista leivonnaisista jne. Minulla on paha laktoosi-intoleranssi ja parilla muulla vähän lievempi, yksi on vegaani jne.
Ok, kun sinulla on laktoosi-intoleranssi ja teillä on siellä vegaani, tuskin kannattaa ketään muistaa yhtään mitenkään, ettei vain tule loukanneeksi ja aiheuttaneeksi pahaa mieltä.
Nykyaikana on paljon rajoitteita ja siksi esim. suklaa on riskaabeli lahja. Haluatko ehdoin tahdoin pahoittaa joidenkin hoitajien mielen? Jos sinun on pakko viedä jotain, niin kysy esim. syömisrajoitteista henkilökunnalta. terv. pk:n johtaja, joka joutunut usein noloon tilanteesen kahvihuoneessa, kun toiset herkuttelevat ja toiset nuolevat näppejään. Miettikää!
Eikö noissa kiitoksissa se muistamisen ajatus ole tärkein ja saadut ei-kivat lahjat voi laittaa kiertoon ihan hyvällä omallatunnolla.
Minä olen vienyt mm. vihreitä kuulia, kirjan koko ryhmälle (lapsi lopetti ko. ryhmässä), mini kuohareita jne. Kauniisti ovat lahjan saaneet kiittäneet.
Nykyaikana on paljon rajoitteita ja siksi esim. suklaa on riskaabeli lahja. Haluatko ehdoin tahdoin pahoittaa joidenkin hoitajien mielen?
Jos sinun on pakko viedä jotain, niin kysy esim. syömisrajoitteista henkilökunnalta.
terv. pk:n johtaja, joka joutunut usein noloon tilanteesen kahvihuoneessa, kun toiset herkuttelevat ja toiset nuolevat näppejään.
Miettikää!