Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tarhatätien joulumuistamisen etiketti?

Vierailija
20.12.2010 |

Ryhmässä kolme tätiä - kaikille sama pieni lahja? Vinkkejä?

Kommentit (46)

Vierailija
1/46 |
20.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuossa nyt joku helppo esimerkki...

Vierailija
2/46 |
20.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko erikoiskahvia esim. joku kalliimpi kahvi, jota kuitenkin saa vaikkapa marketista?

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/46 |
20.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

T. Lto

Vierailija
4/46 |
20.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne menee aina kaupaksi. Noista erikoiskahveista en olisi niinkään varma.

Vierailija
5/46 |
20.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime vuonna oli vielä molemmat lapset päiväkodissa ja kummassakin ryhmässä 3 hoitajaa, lisäksi yksi kummassakin vieraileva avustaja. Vein sitten yhteensä 8 lahjaa :) (Myös pk:n johtajalle)

Tänä vuonna vain 3 (+1 opettajalle).

Vierailija
6/46 |
20.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä saa marketistakin tai joku hassu saippua yms kynttilä?

Vierailija
7/46 |
20.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta koko ryhmän käyttöön joku laadukas satukirja, paljon mieluisampi juttu.

T: Lto jolla on kaapit täynnä hassuja joulupukkikynttilöitä, tuikkukippoja yms kamaa jotka ei ikinä ole olleet mun makuun.

Vierailija
8/46 |
20.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joulupukkikynttilää taikka tuikkukippoa, vaan jotain kuluvaa tosiaankin. Jos satun vaikka "mokaamaan" niin että ostan teen juojalle kahvia, eikös se kahvipaketti ole aika helppo kierrättää kahvia juovalle tuttavalle eikä jättää kaappiin pölyyntymään?

Minusta ele on tärkein, mutta en oikein vielä tunne porukkaa hyvin, kun lapseni vasta aloitti. Aloitus sujui kuitenkin tosi mukavasti, joten siksi haluan pienen muistamisen viimeisenä päivänä viedä.

ap

Vierailija
9/46 |
20.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikille (4kpl) amarylliksen, myös sille mieshoitajalle. Itse olisin tykännyt joulukukasta, se ei ainakaan jää nurkkiin lojumaan.

Vierailija
10/46 |
20.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikille (4kpl) amarylliksen, myös sille mieshoitajalle. Itse olisin tykännyt joulukukasta, se ei ainakaan jää nurkkiin lojumaan.

Vierailija
11/46 |
20.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi laittaa kans helposti kiertoon jos ei itse tykkää. Tai jättää sinne päiväkotiin joulunpyhiksi ikkunalle. Kaikki tontut ja muut tilpehöörit myös.

Vierailija
12/46 |
20.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi laittaa kans helposti kiertoon jos ei itse tykkää. Tai jättää sinne päiväkotiin joulunpyhiksi ikkunalle. Kaikki tontut ja muut tilpehöörit myös.

Vierailija
13/46 |
20.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on nimittäin yleisin yhteiskahvi ja sitä sinne jokainen tuo vuorollaan paketin. Teenjuojille voi viedä vaikka Earl Grey -perusteetä ja purkin hunajaa.

Niin ja tätäkin olen ennenkin ehdottanut, mutta KÄSIRASVAA! :) Sellaista nopeasti imeytyvää ja mieto tuoksu tai tuoksuton versio. Käsirasvaa on nimittäin työn puolesta, mutta se on yleensä halvinta mahdollista ja aika huonoa.

Vierailija
14/46 |
20.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon saanu kahtena jouluna heijastimen: toinen on Aarikan ja toinen huovutettu, kaunis. Niistä oon ollu tosi iloinen, kun muutenkin tykkään pitää heijastimia pimeällä.

Mutta mikä vaan muistaminen ilahduttaa! Siitä jää valju olo, jos ei mitenkään muisteta/kiitellä syksystä.

P.s. En pidä siitä, että meitä varhaiskasvatuksen asiantuntijoita kutsutaan hoitädeiksi.

T: lastentarhanopettaja

Vierailija
15/46 |
20.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

:)

Vierailija
16/46 |
20.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ole mitenkään loukkaava termi.

Oon saanu kahtena jouluna heijastimen: toinen on Aarikan ja toinen huovutettu, kaunis. Niistä oon ollu tosi iloinen, kun muutenkin tykkään pitää heijastimia pimeällä.

Mutta mikä vaan muistaminen ilahduttaa! Siitä jää valju olo, jos ei mitenkään muisteta/kiitellä syksystä.

P.s. En pidä siitä, että meitä varhaiskasvatuksen asiantuntijoita kutsutaan hoitädeiksi.

T: lastentarhanopettaja

Vierailija
17/46 |
20.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sorppa kun en otsikoinut: "varhaiskasvatuksen asiantuntijoiden, lastentarhanopettajien joulumuistamisen etiketti"

ap

Vierailija
18/46 |
20.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi "tädeistä" kärsii vatsahaavasta, joten kahvi ei käy. Suklaa ei hyvä, koska toinen täti on pahasti ylipainoinen ja kärsii diabeteksesta, kolmannella taas on laktoosi-intoleranssi ja erittäin paha pähkinäallergia, myös yliherkkä tuoksuille eli ei kukkaa tai kynttilää.

Mitä jää jäljelle?

Vierailija
19/46 |
20.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks pitää tarhantädeille ja opettajille ostaa lahjoja?! Eihän kaupankassoillekkaan anneta lahjoja vaikka käydään siellä joka päivä! Eikö se ole työnantajan homma ostaa joululahjat! Ei näin vaan ennen ollut..

Vierailija
20/46 |
20.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lahjuksia "varhaiskasvatuksen asiantuntijoille".

Yksi "tädeistä" kärsii vatsahaavasta, joten kahvi ei käy. Suklaa ei hyvä, koska toinen täti on pahasti ylipainoinen ja kärsii diabeteksesta, kolmannella taas on laktoosi-intoleranssi ja erittäin paha pähkinäallergia, myös yliherkkä tuoksuille eli ei kukkaa tai kynttilää. Mitä jää jäljelle?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä yksi