Sis voi vitula! Exän nyxästä
Mulla alkaa kohta huumori loppumaan sen kanssa. Muijalla on 1 lapsi 1v1kk ja on niin paljon paremmin perillä kaikista asioista ja arvostelee kainostelematta minua mun lapselle (10v)
Joo ei voi käydä enää saunassa ton ikäsenä äidin kanssa, se on ihan sairasta (oon täällä joskus kertonut tästä)
Ihan tyhmää nukkua enää äidin vieressä (lapsi toisinaan nukkuu mun vieressä)
Tää viimeisin mitä oli lapselle nyt viikonloppuna sanonut, että täytyy varmaan tehdä lastensuojeluilmoitus, kun JOUDUT ruokaakin kotona laittamaan ja imuroimaan ja käyttämään koiraakin lenkillä! Niiiiin siis mitä viddua?
Lapsi on koko ikänsä kokannut mun kanssa ja sillä on omat bravuurinsa mitkä tekee omasta tahdostaan ja paljon paremmin kuin minä. Usein kysyy saanko tehdä huomenna ruoan ja toki annan jos ei oo muita suunnitelmia.
Mitä imuroimiseen tulee, niin hyvä kun 2 kertaa kuussa imuroi oman huoneensa.
Koiraa joo lenkittää, kun se on lapsen koira. Kun koira hankittiin oli sopimus, että kerran päivässä ulkoilutus kuuluu hänelle (15min-30min).
ANNA mun kaikki kestää. Tekis mieli käydä vetään se marmattaja tukasta kattoon. Ja onko ihme ettei lapsi tykkää hänestä? Juu ei, se on vaan mun vika ku puhun lapselle kokoajan pahaa hänestä. Niin just. Kiitos että sain purkautua.
Kommentit (12)
sen naisen kanssa suoraan, etkä kuuntelisi vain 10 vuotiaan juttuja, niissä voi olla väritystä mukana.
Saisit samalla kerrottua sinun näkökulman ja sitten asia ei häiritsisi sinua enää niin paljon.
Ansaitsette toisenne kaikki kolme.
mun lapsipuolien äiti ei ole tuollainen keskenkasvuinen noita kuin sinä!
Miksi välität mitä joku muu sanoo? Anna sen olla.
ajan perheneuvolaan kun ei tämä uusi äitipuoli pysty keskustelemaan kanssani ollenkaan. Saa jokaisesta asiasta vaan kauheat kilarit ja lyö luuria korvaan. Jospa ammattiauttajat auttaisivat sitten. Eihän tästä mitään tule muuten.
ap
Noita "paremmin" tietäviä riittää. Exän nyxälle pitäs laittaa raja, jota kaikkien muidenkin pitäisi noudattaa: Lapselle ei panetella ketään.
ajan perheneuvolaan kun ei tämä uusi äitipuoli pysty keskustelemaan kanssani ollenkaan. Saa jokaisesta asiasta vaan kauheat kilarit ja lyö luuria korvaan. Jospa ammattiauttajat auttaisivat sitten. Eihän tästä mitään tule muuten.
ap
ei ole kovin kummoiset.
vai onko se samaa mieltä nykyisensä kanssa?
Tökeröä jättää naiset riitelemään keskenään.
Puhumalla ne asiat ratkeaa.
Oman exän nyxä valitti vastaavasti myös lapsilleni, mutta valitus loppui, kun juttelin exäni kanssa, joka lupasi pistää muijan ruotuun. Ja pistikin.
vai onko se samaa mieltä nykyisensä kanssa?
Tökeröä jättää naiset riitelemään keskenään.
on niin tossunalla ettei uskalla puuttua tilanteeseen mitenkään. Hieno mies. Luulenpa että nauttii tilanteesta.
ap
mitä ihmettä te ap:ta haukutte, mitä ap on tehnyt väärin? Tuo exän nyxä ei sen sijaan käy ihan täysillä kun haukkuu lapselle tämän äitiä jota ei edes tunne. Ihan hyvä keskustella siellä perheneuvolassa, kyllä ne sielläkin sanoo tuolle nyxälle että äidin haukkuminen lapselle ei ole oikein.
Kyllä minuakin ärsyttää nuo vauvojen äidit tai jopa lapsettomat jotka "neuvoo" lastenkasvatuksessa. Kyllä meillä opetellaan siivoomista ja ruuanlaittoa jo alle kouluikäisenä, niin se pitääkin. Eihän se ole sama asia kuin että lapsi tekisi kotona kaiken:o
Puhumalla ne asiat ratkeaa.
Oman exän nyxä valitti vastaavasti myös lapsilleni, mutta valitus loppui, kun juttelin exäni kanssa, joka lupasi pistää muijan ruotuun. Ja pistikin.
ei onnistu. Tää muija on laittanut sellaiset säännöt exälleni, että mua ei saa edes näkyä, kun hakevat lapsen. Soittavat kun ovat tulossa hakemaan, lapsen pitää olla valmiina ja isä odottaa kiltisti autossa nyxänsä kanssa varmistamassa ettemme varmasti vaihda sanaakaan.
ap
ja eksäsi myös, eksäsi elämä ei kuulu sulle enää millään tavalla.