Lauantaina oli baarit täynnä ukkomiehiä hakemassa seuraa.
Ehdotettiin usealta taholta, että lähdetään jo nyt sun luo niin ehdin vielä ajoissa kotiin (=ennen neljää viittä niin voi vielä sanoa vaimolle tulevansa ravintolasta).
Älkää naiset päästäkö niitä miehiänne baareihin, jos ne ei osaa käyttäytyä.
Kommentit (53)
Sen takia on nyt viimesen kuukauden aikana joka vkl baarit täynnä varattuja miehiä, jotka haluaa vierasta pimppiä...
Mutta on paljon ollu myös varattuja naisia, jotka haluaa vierasta kikkeliä...
Ja usein ne saakin.. :)
Nimim. Baarissa töissä, ja kattelen sitä touhua naureskellen :D
ei ole tarvetta kummallakaan notkua baareissa.
ukkomiesten ilmeet, kun heräävät puheluun aamuyöllä vaimon vierellä..
Ja enemmän hävettää niitten varattujen naisten puolesta jotka yrittää iskee nuoria miehiä, vaikka ne ei ite oo enää maljakon kauneimpia ruusuja.. ja loppuillasta käy sitten se baarin ällöttävinkin mies... kunhan saa ees joltain.. ja ne naiset on niiin kännissä että huh huh..
Ne varatut miehet sentään pitää jonkin tolkun ja iskee kauniita ja jos kauniit antaa pakit, nii sit ei paneksita ketään.
siten, etteivät mene varattujen miesten kanssa yhtään mihinkään. Jos siis tietävät että mies varattu. Se on jo askel parempaan.
Mutta jos tiedän miehen varatuksi ja hän antaa puhelinnumeronsa, vastuu on miehellä. Hän se siinä väärin tekee ja minä olen se, joka hänet ilmiannan soittamalla. Eikös nuo miehet pidä saada kuriin, jos eivät itse sitä tajua. Minä sentään vaan otan numeron, joku muu nainen voi ottaa muuta.
vaimon ja kertoa miehen ehdotuksista. Hyvin auliistihan nuo miehet esittelevät syntymäaikojaan ajokorteistaan (sekä käyntikorttejaan), etenkin kun kerron heidän näyttävän tosi nuorilta..
Mutta jos tiedän miehen varatuksi ja hän antaa puhelinnumeronsa, vastuu on miehellä. Hän se siinä väärin tekee ja minä olen se, joka hänet ilmiannan soittamalla. Eikös nuo miehet pidä saada kuriin, jos eivät itse sitä tajua. Minä sentään vaan otan numeron, joku muu nainen voi ottaa muuta.
ne miehet niitä numeroitansa sellaisellekin naiselle joka kuultuaan miehen olevan varattu selvästi osoittaa, ettei kiinnosta? En tiedä, kun en aikoihin ole baareissa käynyt.
Jos joku mies pettää sen vaimoa, niin eipä se oo teiän asia sille vaimolle kertoo... ja mistä sitäpaitsi tiedätte että jos ne on vaikka eroamassa, kotona paskaa, vaimo täys hirviö tai vaimokin pettää miestä minkä kerkiää...
Vai ootteko sellasia katkeria akkoja, joiden meihet pettää:??
Vai kenties niitä joita ei varatutkaan yritä baarissa iskee.??
Pettämälläkö yrittävät saada liittonsa toimimaan.
Jos tarjoavat numeron, soitan ihan vaan kiusallani.
Ne varatut miehet sentään pitää jonkin tolkun ja iskee kauniita ja jos kauniit antaa pakit, nii sit ei paneksita ketään.
Varatulle kelpaa ihan mikä vain. Reikä se on rotallakin, mikään ei ole helpompi kuin ukkomies. Säälittävää, mut niillä ei ole mitään rimaa.
miestenne mukaan, niin vältytte tuolta touhulta.