Mitä tehdä: mun mies ei tiedä mitään, ei osaa mitään, eikä tiedä mitä tehdä
Mihin voin valittaa? Minne lähetän reklamaation? Minne voin jättää ja palauttaa? Mistä saan tilalle uuden ja paremman? Laitanko postimerkin vai tuleeko valmis palautuskuori valmiina? Pitääkö itse maksaa postimaksut vai pitääkö siitä vielä maksaakin? Onko sillä takuuta ja kauanko se kestää? Voinko pyytää vahingonkorvauksia tekemättömistä kotitöistä ja pesemättömistä pyykeistä? Entäpä saako tyhmyydestä tai porsastelusta valittaa? Ilmoitanko virallisiin rekistereihin??
Kommentit (8)
löytys samanlainen naispuolinen henkilö....
Meinaan vaan jos vapaaehtoisesti vonkaa tuollaista ukkoa ja vielä menee naimisiin sen kanssa, niin täytyy sanoa, että ajatteluelin sijaitsee naisellakin ihan jossain muualla kuin pääpuolessa.
Hankintasäännöissä sanotaan selvästi, että tuote pitää tarkistaa perusteellisesti ennen hankintaa. Jos tekee itse virheellisen hankintapäätöksen, on turha tehdä reklamaatiota.
voisitko kouluttaa sitä, niin joutuu tekemään kaikille miehille.
Hankintasäännöissä sanotaan selvästi, että tuote pitää tarkistaa perusteellisesti ennen hankintaa. Jos tekee itse virheellisen hankintapäätöksen, on turha tehdä reklamaatiota.
Vaikea erottaa mikä on normaalia kulumista ja mikä käyttäjän toimenpiteistä johtuvaa vikaantumista.
mutta et ennen naimisiin menoa? silloinko se teki ja osas kaikkea...
mutta et ennen naimisiin menoa? silloinko se teki ja osas kaikkea...
taantuu ihan vihannestasolle oltuaan muutaman vuoden avioliitossa Palsta Mamman kanssa.
:=DDDDDDDDD
Mihin voin valittaa? Minne lähetän reklamaation? Minne voin jättää ja palauttaa? Mistä saan tilalle uuden ja paremman? Laitanko postimerkin vai tuleeko valmis palautuskuori valmiina? Pitääkö itse maksaa postimaksut vai pitääkö siitä vielä maksaakin? Onko sillä takuuta ja kauanko se kestää? Voinko pyytää vahingonkorvauksia tekemättömistä kotitöistä ja pesemättömistä pyykeistä? Entäpä saako tyhmyydestä tai porsastelusta valittaa? Ilmoitanko virallisiin rekistereihin??
Miehet ovat usein oppivaisia ja koulutettuina mukavia. Kärsivällisyyttä! tai sitten heitä ulos se.