Mihin valitan jos sairaala pompottelee ja juoksuttaa turhaan?
Sanottiin viime perjantaina että voin lähteä viikonlopuksi lomalla ja tulla sunnuntaiaamuna klo 8 ravinnotta takaisin, jotta pääsen leikkaukseen.
Ja vitut, palelin kipeän jalkani kanssa ensin viimassa ja pakkasessa, raahauduin osastolle ja odotin nälissäni klo 10 asti kun joku vitun päivystävä ortopedi tuli sanomaan, että en pääse silloin leikkaukseen ja saan mennä takaisin kotiin odottamaan.
Haistatin lekurille vitut ja lähdin vetämään. Jos huomisaamuna tekevät saman eivätkä ääliösairaanhoitsut älyä soittaa tänä iltana että tilaa leikkurissa ei ole, teen valituksen.
Onko se hoitsuilta liikaa vaadittu, että soittavat jos näyttää siltä että osastolle ei mahdukaan?
Vitun hankala potilas aion olla jahka osastolle päädyn.
Kommentit (38)
vaan rokuan paskakuntoutussairaalassa. Ei onneks tartte sinnekään enää potilaaksi mennä. Ja oysin osasto 7 hoitsut on tyhmiä tollukoita, jotka ei osaa puhelinta käyttää.
Jalka sais mennä jos olis varmuus että henki säilyis.
Viimeksi läpsähti M1-lähete kun heitin sairaalan vaatteet käytävällä pois ja alasti kaivelin omat vaatteet kassissa.
Oli muuten vierailuaika just osastolla silloin.
kukaan olisi pahastunut, jos et olisi niin kovasti ylipainoinen... Mut pläskinä kannattaa tosiaan harkita tiikeriasua.
Ja oysin osasto 7 hoitsut on tyhmiä tollukoita, jotka ei osaa puhelinta käyttää.
varmaan harmittaa ihan kauheasti sun antamat määrittelyt! :D
. Ei onneks tartte sinnekään enää potilaaksi mennä.
mennä potilaaksi, jos ei ole pakkohoitolähetettä. Hellanluttana, ketä kiinnostaa?
jonne ei juuri aikoja anneta verrattuna muihin kirurgian osastoihin vaan potilaat tulevat pääasiassa päivystyksinä. Sun vaiva ei siis päivystyksellinen, joten turhaa keuhkoat
mitä mieltä niistä olen. Ja saa mua haukkua läskiksi, ei kuule tunnu missään koska olen itsekin sitä mieltä että ehkä tässä hiukan laihduttaa vois.
Mut en mä halua miksikään riipputissiseksi kuikeloksi joka tupakalla yrittää pitää itsensä laihana.
Ainahan sitä voi tappaa itsensä vaikka syömällä, sossu maksaa sekä ruuat että hoidot.
mennä, mut saa nähdä jaksanko herätä. Ainahan tuota lanssilla voi sit aattona päivystyksen kautta osastolle mennä.
mennä, mut saa nähdä jaksanko herätä. Ainahan tuota lanssilla voi sit aattona päivystyksen kautta osastolle mennä.
lekurille, että pitää käydä asioita hoitamassa kotona. Oli pakko käydä ostamassa sitä poronpersettä sillä joulumielilahjakortilla, ettei se jäänyt käyttämättä kun on voimassa vaan aattoon asti.
Ostin poronpersettä, fetajuustoa, suklaata, aurajuustoa ja kaikkea kivaa omaan ruokakaappiin.
lekurille, että pitää käydä asioita hoitamassa kotona. Oli pakko käydä ostamassa sitä poronpersettä sillä joulumielilahjakortilla, ettei se jäänyt käyttämättä kun on voimassa vaan aattoon asti.
Ostin poronpersettä, fetajuustoa, suklaata, aurajuustoa ja kaikkea kivaa omaan ruokakaappiin.
Naisihmisille se on tärkeää!
Vaikka se tulis kyllä yhteiskunnalle tosi kalliiksi. Lasten terapiat, mun hautauskulut, kuolemallani aiheuttamani vahingot kenties junankuljettajan terapiat tai veturin suistuminen radalta saattais tappaa muitakin kuin minut. Hmm...
Tonttupuku sopisi aaton tyyliin.
hyvä joulumieli-lahjakortilla ostettua poronpersettä leivälle ja kaveriksi kallista metsäsienisalaattia. Klo 24 asti aikaa syödä.
vieressä kesken välitunnin. Hmm....
Ehkä se alkkari nyt just vei sun paikkasi siellä leikkurissa, kun oli pakko ottaa sua ennen. Oli kiireellinen. Ole nyt vaan tyytyväinen kun sitä hoidetaan, kyllä se on hoitonsa ansainnut, vaikka onkin sen itse aiheuttanut ja tulee takasin ensi viikolla ja vie taas jonkun toisen paikan. Mutta kärvistele sinä ja odota vuoroasi, alkkarit tarvii parempaa hoitoa, niinkauan kuin ne elää. Alkoholismi on sairaus :/
mutta ei se estä mua kiusaamasta ihmisiä. Aina siihen voimia riittää. Eläkepäätös häämöttää.
on sen verran tylsää ja mielenkiinnotonta, että tarinoita pitää vähän höystää paremmiksi...