Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Aaarrrgghh..
20.12.2010 |
Miksi on vaikea pitää edes suunnilleen sovitusta aikataulusta kiinni?? Tätini soitti minulle päivällä ja kysyi monelta olen kotona. Sanoin olevani kahden aikaan ja hän aikoi tulla niihin aikoihin käymään. Minä tietty tulin hopussa kotiin ja arvatkaa onko tuo käyny vieläkään. Olisi tässä minullakin kaupunkiin vielä asiaa. En kyllä kohta enää odota.
Kommentit (2)
jos vaikka SOITTAISIT sille?
Mutta ärsyttää tuomone "tulen silloin", eikä ollenkaan ajatella että minullakin on elämä. Ja tämä on ihminen jota aina saa oottaa.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
jos vaikka SOITTAISIT sille?