RFSU raskaustesti, mitä hittoa?
TEin aamulla siis tuon raskaustestin.. Eka testi näytti negatiivista, mutta pikkuhiljaa siihen rupesi tulemaan toinen viiva, kontrolli viivan viereen siihen mihin se pitäisikin. Tuli siis haamuviiva, se oli erittäin haalea mutta erotti erittäin hyvin. Haamu oli siinä jonkin aikaa kunnes hävisi tai lähti pois, mitä hittoa?
Oliko se jokin " valehaamu" vai mitä se nyt sitten tarkoitti? Aika paskoja nuo testit ovat sitten meinaan..
Kommentit (8)
5min pitää odottaa ja että 30min aikana/sisällä pitää katsoa tulos, jos oikein muistan.. Ei ole enään kokopakkausta,.
Tein testin ja siiehn tuli kontrolli viiva, sitten odotti hetken varmaan tuon 5min ja huomasin kun katsoin uudestaan että haamuviivahan siinä oli, juuri siinä missä kuuluisikin.. No, hetken siinä jotain tein ja pistin testin takaisin pöydälle ja kun olin katsomassa niin viiva oli häipynyt?
Pitäisikö tässä käydä apteekissa ostamassa ihan clearblue tai joku parempi
ja sain heti vahvan plussan, mitään ei tarvinnut odotella mutta silloin olinkin jo meilkein kolmannella kuulla raskaana. Nyt jos olisin raskaana niin raskaus olisi ihan alussa vasta.
ap
Eihän tosta voi yhtään olla varma että onko plussa vai ei. Ja tee se toinen vaikka vähän vahvemmasta virtsasta, esim, aamulla ekasta niin hormonia on enemmän virtsassa.
lopulta osoittautuneet positiivisiksi.
johon ei olisi tullut tuota haamua joksikin aikaa. Ja yhdelläkään kerralla en ollut raskaana :-(
Ja niitä on muuten tehty MONTA.
eli raskaana olin, kerkesin jo pettymyksen itkut itkeä
eli raskaana olin, kerkesin jo pettymyksen itkut itkeä
Teitkö uuden testin myöhemmin sitten? Mietinkin, että kauanko tässä kannattaisi odotella että testaisi ihan vaikka clearbluealla . Toista lasta niin paljon haluamme:)
ap
kuinka kauan tulos on luotettava! joissakin testeissä lukee, että tulos ei ole luotettava enää 10min kuluttua. Eli viiva voi hävitä, tai ilmestyä siihen luotettavan ajan ulkopuolella..