Kertokaa kivoja matkakohteita pienten lasten kanssa? Joku muu kuin Kanaria tai Thaimaa
Kommentit (6)
ja jokaisessa satoja kivoja kohteita
Millainen lomakohteen pitää olla, rantaloma mielessä vai?
joten kaukokohde olisi kiva.
Onko esimerkiksi kokemusta Karibian saarista?
Ap
Me ollaan reissattu lasten kanssa lähinnä Euroopan kaupunkeja sekä oltu automatkalla Saksassa. Kaikista on tykätty.
Jos jotain vertailua haluaa tehdä niin esim. Praha on "turistikaupunki" ja Bryssel ei sitä ole. Ensimmäisessä on turistin haluamat asiat paremmin tarjolla ja toisessa sitten ihan erilainen meininki.
6 v sitten. Mut kovin pienten lasten kanssa en suosittele, sanotaan että tuollainen 5-6-v pitäis lasten olla. Liikkuminen aika rasittavaa ja sitten siellä ei ole oikein tekemistä niin kovin pienille, fasiliteetit rannoilla ei oikein ainakaan sillon suosineet pikkulapsia.
Jos menette pienten kanssa, suosittelen kuitenkin All Inclusive -pakettia ja suuria hotellikomplekseja. Se helpottaa paljon.
Meidän omista kaukokohteista ylivoimaisesti paras lasten kanssa on yllättäen ollut Brasilia. Suosittelen lämpimästi, mutta menkää ennen sadekauden alkua, viimeistään helmi-maaliskuun vaihteessa.
Meksikossa ottakaa all inclusive Playacarin alueelta (lähellä Playa del Carmenia), ette varmasti pety! Mahtava paikka, mielettömät rannat, paljon nähtävää, kaikin puolin upea paikka! Me ollaan oltu kahdesti siellä :). Myös Aruba on tosi kiva, tosin siellä ei ole niin paljon nähtävää kuin Meksikossa. Mutta yhtä ihanat rannat kuitenkin :). Mä kyllä lämpimästi suosittelen Karibian aluetta, mun lemppari :). Esim. Mauritius ei mun mielestä ollut ollenkaan niin kiva.
kuinka pitkä voi olla lentomatka jne?