Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vl:t ja muut jotka tietäis tähän suuntaan

Vierailija
20.12.2010 |

Naapuriimme muutti vuosi sitten nuori vl-perhe. Alussa heidän kanssaan synkkasi hyvin, mutta sitten tuli eräs asia, jossa he kieroilivat meidän takana, joten otimme heihin sitten etäisyyttä. Hyvin on mennyt näin etäisestikkin, eikä kummatkaan muuta kun tervehditään kun nähdään.

Talomme ovat vierekkäin, joten näemme toistemme pihoille.

Kuitenkin viikonloppuna kummisetäni, joka on tunnettu vl-puhuja, kävi luonamme kylässä ja toi perheellemme joulutervehdyksen. Heidän lähtönsä jälkeen olin vielä pihalla, jolloin naapurin rouva tuli juttusille ja alkoi kierrellen kysyä ketä vieraita meillä kävi. vastasin sitten että hän on kummisetäni, jonka kanssa olemme läheisissä väleissä.

Noo... tämän jälkeen alkoi lepertely, ja ehdottelu siitä että voitas kahvitella puolin ja toisin jne... No äskön ovikello soi, ja tämä rouva oli vastaleivotun pullan kanssa ovella.

Laitoin pullan rouvalle käteen ja totesin että emme armonpullia tarvitse, kaikki on hyvin kun nähessämme vaan moikkaamme. Tämä oli äimistynyt, mutta tein sen siksi etten halunnut että meille nyt ollaan sitten mieliksi...

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
20.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse olen vl, enkä toimisi noin. En minä ainakaan, eikä moni muukaan, puhujia pidä yhtään parempina ihmisinä. Eikä he olekkaan. Kaikki me ollaan saman arvoisia, myös ne jotka ei vl ihmisiä olekkaan. Todella outoa!

Vierailija
2/6 |
20.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietä on moneen junaan ja osa jää jopa asemalle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
20.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että tuolla käytöksellä on mitään tekemistä lestadiolaisuuden kanssa. Toivottavasti säkään et ap usko niin.

Vierailija
4/6 |
20.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

epämääräinen juttu puolin ja toisin

Vierailija
5/6 |
20.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

teidän välillä on, ellei aiemmin niin nyt viimeistään.

Voihan sitä mennä ja nostaa kissan pöydälle, jos haluaa, tai jättää nostamatta.

Kieroilua, jos sellaista oikeasti on tapahtunut, ei tietenkään tarvitse sulattaa, mutta voisiko tässäkin olla väärinkäsitys?

Vierailija
6/6 |
20.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

(se vieraista kysely). Mutta se, että ei ota lahjaa vastaan ja puhuu rumasti on epänormaalia, huonoa käytöstä ja ilkeää.