Olenko näillä oireilla raskaana? Mitäs sinä luulisit?
Jos siis olen raskaana, niin kolmatta odottaisin. Sitä vaan unohtaa, mitä silloin tunsin ennen kuin testin tein. Ekasta nyt olin niin hysteerinen että tein testejä jo varmaan viikon ennen menkkojen myöhästymistä :)
Nyt siis oireet seuraavanlaiset:
-Menkat myöhässä jo kolmatta päivää
-Ihan niinkuin olis jo vähän etova olokin
-Tuntuu että hirveästi hengästyttää
-Mahassa jo 3 päivää ollut menkkamaisia kipuja, mutta niitä ei vain näy
- Näläntunne jatkuvasti
Apteekkiin en ole vielä kerennyt, tuskin ennen huomista edes kerkeän. Kiva olisi kuulla muiden mielipiteitä ja veikkauksia :)
Kommentit (6)
mua pelottaa onko sama tilanne..esikoinen vasta 6½kk..aina käytetty kortsua, mut menkat nyt kohta 2vkoa myöhässä..:/ mut on synnytyksen jälkeen olleet epäsäännölliset, että en ole vielä testiä tehnyt..jos ei loppuviikkoon mennessä ala ni sit täytyy tehdä.
Olis se kyllä järkytys :( mut pakko se sit vaan olis kestää, koskaan en pystyisi aborttia tekemään
Toivottavasti kaikki sujuu hyvin!
t. se joka vielä panttaa testin tekemistä otsikolla "Jännää"
mua pelottaa onko sama tilanne..esikoinen vasta 6½kk..aina käytetty kortsua, mut menkat nyt kohta 2vkoa myöhässä..:/ mut on synnytyksen jälkeen olleet epäsäännölliset, että en ole vielä testiä tehnyt..jos ei loppuviikkoon mennessä ala ni sit täytyy tehdä.
Olis se kyllä järkytys :( mut pakko se sit vaan olis kestää, koskaan en pystyisi aborttia tekemään
joskaan ei käytetty ehkäisyä kun ei uskottu että vielä nappaisi ja toisaalta toinen vauva oli ihan tervetullut. ''''ikäeroa tuli 1v2kk tai vähän alle oikeastaan. Hyvin sujuu muuten arki näiden kanssa, vähän on haipakkaa, mutta kyllä sujuu. :)
Onnea ap:lle!
Saittepa parhaan mahdollisen joululahjan. Enkeleitä matkaan odotukseen
mun kaveri odottaa kanssa jo toista vaikka sen esikoinen kans vasata 8kk,niille tulee ikäeroa 1v3kk..ne olivat olleen YHDEN KERRAN ilman ehkäisyä ja kaverini myös täysimetti reippaasti sen yli 8kertaa päivässä minkä pitäisi olla aika varma ehkäisykeino, mutta niin sitä vaan ollaan vkolla 17menossa..:D ei maailmamme siihen kaadu, toisen lapsen olisimme halunneet kuitenkin, mutta tarkoitus oli saada se sitten kun esikoinen olisi yli vuoden..mutta saa nähdä miten käy..:)
4
ap