Noloimmat todistamasi pikkujoulumokat?
Mokia kehiin :D
Mä aloitan.
Työkaveri oksensi suoraan pomomme syliin...
Kommentit (14)
piikkikorko kengästä. Yritti katkaista toisenkin hakkasi sitä portaikkoon. Irtos lopulta mutta oli hassun näkönen kun könkkäs menemään. Loppuillasta heitti vessan roskikseen ja oli ilman kenkiä, sukat repaleena.
halusin ihan väkisin nuolla tequilan suolat pomon kaulalta. Auts.
Ja tietysti koko firman porukka mua siel etsi kun olin puhelimenikin hukannut. Jonkun baarin vessaan olin sammunut. En edes itse tiedä minkä kun en kehdannut myöhemmin kysellä.
Sihteerimme nukahti junaan ja ajoi ohi.
Kuulemma kultaisella 80-luvulla erään rakennusfirman pikkujouluissa oli erikseen juhlapaikassa huoneet, joissa edettiin pikkujouluhengessä ihan liian pitkälle. Kuinka kuvottavaa ja ilmeisesti johdon hyväksymää touhua.
Pomolla oli kriisi parisuhteessa, joka päättyikin myöhemmin eroon. Hän oli niin puutteessa, että nosti mekon ylös paljastaen rintansa.
Hahah naurattaa nää! Ensi perjantain pikkujouluja odotellessa..
Miehen työkaverin puoliso sammui vessanpöntölle ovi auki ja koko alapää näkyvissä. Tämän lisäksi oksensi päälleen ja jouduttiin lopulta soittamaan ambulanssi emäntää katsomaan.
Vierailija kirjoitti:
Ap olitko itse paikalla?
No näin voisi olettaa, koska ap otsikossaan kyseli nimenomaan noloimpien itse todistamiesi mokien perään. Ei siis mitään "kuulema 80-luvulla"-juttuja.
Parikymppinen nainen ja perheellinen 40v mies tanssivat kiihkeästi tanssilattialla.
Mikä tapahtuu pikkujouluissa jää pikkujouluihin.
Nukahdin firman lattialle.