"Vieraissa"
Voin sanoa että kun on yli 30vuotta ollut nimisissa niin kyllä täytyy jo vierasta saada.Meillä käy molemmat vieraissa.Silti ollaan yhdessä edelleen ja hyvin menee...mustasukkaisuus on taakse jäänyttä elämää.Viikonloppuisin molemmilla omat menot ja kotiin tullaan kun keritään,eikä tarvi selitellä sen kummemmin.
Kommentit (3)
jos tuollainen järjestely sopii, niin hyvä niin. Itse en voisi kuvitella eläväni tuollaisessa avioliitossa, mutta ehkä sitten kun aviovuosia on 30 :-) nyt on takana vasta vuosi!
Vanha liitto hiljattain takana, uusi suhde alkanut. En voisi edes kuvitella moista nyt, kun olen löytänyt jonkun johon haluan sitoutua koko sydämestäni.
Ennen pitkän suhteeni päättymistä oli välinpitämätön. Jos vaimo olisi halunnut naida jonkun kanssa, niin ei minulla olisi siihen ollut paljon sanomista, kunhan ei olisi tehnyt siitä minulle mitään asiaa tai murhetta.
Ennen tätä nykyistä tilannetta, ja yhä, olen sitä mieltä, että seksin pitäisi olla parisuhdetta lujittava asia, ei harrastus. Samoin uskon, että seksielämä kuvaa suhteen tilaa. Vaimolleni olisi riittänyt pikapano silloin tällöin. Minulle ei. Minä kaipaan myös leikkejä ja läheisyyttä.
Ei tarvi selitellä mitään menoista, koska olemme vain kämppiksiä. Vaikeuksia on ollut ainoastaan vakuuttaa kela ym. että emme ole avopari. Silti paneskellaan joskus ja mikäs sen parempi setuppi.