Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Musta tuntuu että näin lihonneen en löydä miestä ellen itse laske tasoa

Vierailija
20.12.2010 |

meinaan sitä että mies makuni on komea,pitkä,hyvä kroppainen..itse olen kyllä kaunis,mutta se ei tule esille paisuneena. Jos onnistuisin tässä laihdutuksessa niin kasvoni tulisivat taas esiin ja vientiä olisi varmasti erilailla. Nyt ei ikinä. on masentavaa olla aina se nainen porukasta joka on kuin ilmaa. kaverit vieressä saa paljon huomiota,hoikkia ovat

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
20.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta lopeta ensin tuo ankara itekritiikki

Vierailija
2/7 |
20.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap menee kimppaan miehen kanssa jolla on fetissi ylipainoisista niin sittenhän mies jättää heti kun ap laihtuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
20.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin sä näyttäisit laihimmalta?

Sori, älä ota tosissaan. Tähän aikaan vuorokaudesta jutun taso on huonoa.

Kuinka lihonut sä olet sitten?

Vierailija
4/7 |
20.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

repsuilen vaan aina. No mutta kuitenkin, tiedän sen tunteen olla hoikkana sinkkuna baarissa,kyllä on kiva saada katseita ja huomiota, olen sen kokenut ja tuntuu kauhean pahalta näin lihavana kokea myös toinen ääripää. Ehkä käyn liina "teini paikoissa" olen kuitenkin itse 24v vasta..

Vierailija
5/7 |
20.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi itsetuntosi perustuu miesten ihailuun?

Vierailija
6/7 |
20.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on meissä itsessä. Seuraa ihan varmasti löytyisi, mutta sinäkin haluat varmasti pitää jonkinlaisesta tasosta kiinni, rima nousee ja ja nousee ihan koko ajan....

Det bara sade "klick". Me ei nimittäin tarvita niitä kymmentä ihanaa, vain sen yhden oikean. Kerrotaan mekin sit jälkipolville niin, jaksuja! :)

Vierailija
7/7 |
20.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

yritti ysillä tässä siis olla, että ÄLÄ laske tasoa :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kaksi