Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies karjui 8v:lle ja lapsi alkoi itkemään

Vierailija
19.12.2010 |

Eipä tuohon ollut juuri syytä mutta miehen mielestä oli.Miten joku voi tehdä noin? Lapsi itkee ja mies vaan JATKAA sitä karjumista.Taisi olla nyt se viimeinen niitti mulle tämä

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
19.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mielestäsi syyttää huutaa, niin kai menet lapselle tueksi etkä ole tietokoneella? Vai tapahtuiko aiemmin?

Vierailija
2/7 |
19.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sä nyt tollasen takia eroa? Ihan normaalilta kuulostaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
19.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

3,todellakin eroan koska tämä ei ole ensimmäinen kerta ja saamme jatkuvasti kokea olomme uhatuksi.ap

Vierailija
4/7 |
19.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ok, no hyvä. Jos tunnet olosi uhatuksi omassa kodissasi niin varmasti myös lapsesi tuntee niin. Ehkä kannattaa tosiaan harkita millaisessa kodissa haluat lapsesi kasvavan. Yritä pitää ainakin puheyhteys ja luottamus lapsen ja itsesi välillä vahvana, jotta lapsella on joku turvasatama. Tsemppiä!

Vierailija
5/7 |
19.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi pelkää isäänsä ja minä pelkään miestä.Kylläpä tosiaan naurattaa.ap

Vierailija
6/7 |
20.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

aika moniakin kertoja, poikani on nyt uhmäiän juuri ylittänyt. Välillä vaan palaa pinna kun on väsynyt, stressaantunut ymsyms... syitä on monia. Ja joo kyllä tiedän, ettei niitä pitäis lapseen olla purkamassa, mutta joskus jokin pikkuasia mitä lapsi tekee (mitä siis ei saisi tehdä) alkaa ärsyttämään ja varsinkin jos noissa oloissa, eli väsyneenä/stressaantuneena joudut asiasta sanomaan useampaan otteeseen voi pinna helposti palaa ja tulee huudettua. Poden huonoa omaatuntoa itse heti melkein sen jälkeen kun olen pojalleni huutanut, mutten mahda mitään. Toivottavasti et pelkästään tuon huutamisen takia hajota perhettänne!

Vierailija
7/7 |
20.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

On vaikea selittää mutta mies oikein RÄJÄHTÄÄ,karjuu,tulee kohti.Sellaista uhkaavaa käytöstä.ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän yhdeksän