Mulla on virtsanpidätysongelma, ja ilmeisesti paha!!
Monesti mulla on tullut lirahdus housuun tai meinannut tulla pissat housuun, mutta pari päivää sitten ihan rehellisesti kusin housuuni koko rakollisen keskellä kirkasta päivää, kun en ehtinyt vessaan! Ja pissahätä ei ollut ehtinyt olla edes kauaa. Olin vaan istuskellut, ja kun nousin ylös ja lähdin kävelemään kahvilasta kotiinpäin (matkaa ehkä 150 metriä jos sitäkään) niin pissahätä tuli ja koveni ja sitten kotiovella pissasin housuuni.
Ja siis mulla ei ole kuin kaksi synnytystä takana, toisestakin jo 3 vuotta, ikää on alle 30 v.
Ja vaikean ongelmasta tekee se, että en osaa edes mitään lantionpohjalihasjumppaa, en ole ikinä, edes lapsena, osannut esim. katkaista virtsasuihkua, ja vaikka olen kuinka yrittänyt opetella jumppaa apuvälineillä ja ilman, en vaan kertakaikkiaan tajua mitä lihaksia pitäisi käyttää :O
Voikohan mussa olla jokin rakenteellinen vika? Onko se mahdollista?
Kommentit (8)
Nyt gyneaikaa varaamaan kireesti. Sieltä saat diagnosin ja opastusta jatkoon.
Itselläni oli vähäinen vaiva, ja korjautui kokonaan jumppauksella. Käytän geishakuulia.
kohta 10 vuotta... Yleensä olen siis ehtinyt vessaan, mutta kotosallakin on tullut noita kovia vessahätiä, että olisin varmaan jo aiemminkin pissinyt housuuni koko satsin jos ei olisi ollut vessa tosi lähellä
ap
mutta sen arvoinen... tai sitten geishakuulat...
laittaa se sisään ja sitten jännittää niitä lantionpohjalihaksia ja supistella ym. mutta kun siis EN osaa tehdä sellaista, en sitten yhtään! Eli liekö tuostakaan mitään hyötyä jos vaan tungen sen sisuksiini ja siellä lepää..
ap
joten kannattaa mennä lekuriin, vaikka gynelle, ja keskustella ja ottaa ultrat rakenteista.