laihduttajien jouluruoat?
itse havahduin juuri...en ostakkaan kuohukermaa,vaan jotain kevytkermaa laatikoihin.....
Kommentit (9)
Että kun kaikki ruoka on kevyttä niin sitä voi sitten syödä enemmän?
Meillä pysytään hoikkina sillä että ruokaan käytetään kermaa ja voita. Onhan se paremman makuistakin ja tulee vähemmästä täyteen.
Hitto kuka nyt jotain kevytlaatikoita syö jouluna????
kun on kevyttä???????
Kinkku, laatikot, salaatit, hedelmiä..
laatikoihin kermaa?. Peruslaaatikot on hyviä ilman kermaa, jos tekee alusta asti itse.
Meillä pysytään hoikkina sillä että ruokaan käytetään kermaa ja voita. Onhan se paremman makuistakin ja tulee vähemmästä täyteen.
Hitto kuka nyt jotain kevytlaatikoita syö jouluna????Kuka on väittänyt että syödään enemmän kun on kevyttä???????
Jos ruuasta ei saa tarpeeksi energiaa, on kohta taas nälkä. Vatsa täytetään tyhjillä kaloreilla, jauhoilla ja perunoilla ja vedellä.
mutten kuitenkaan täytä mahaani jauhoilla, perunoilla tai vedellä?
Jouluna syön sitä mitä haluan mutta normaalin määrän enkä ahda itseäni vähän väliä täyteen kun en sitä muutenkaan tee.
Ei jouluruoka nyt niin epäterveellistä ja lihottavaa ole, porkkanalaatikkoa, kinkkua, rosolleja..
Jätän suklaat syömättä niin kuin aina.
ja ihan normaali määrä. Ei jouluna kannata pihistellä, se on vaan kerran vuodessa, ja sä olet sen ansainnu!
Ja voita ;) Mun mielestä ne ei ole hyviä ilman, vaikka kuinka olisi itse maasta kuokituista juureksista tehty. Terv. kotitalousopettaja
laatikoihin kermaa?. Peruslaaatikot on hyviä ilman kermaa, jos tekee alusta asti itse.
vaan se, mitä syö uuden vuoden ja joulun välillä.
Hitto kuka nyt jotain kevytlaatikoita syö jouluna????