Meillä on poikkeusjouluruoat.
Ei lainkaan välitetä jouluruoista, joten äsken tuossa lasten kanssa pohdittiin joulunajan ruokia ja päätettiin, että tehdään itse lihapiirakka ja sen lisäksi syödään pesunamuussia ja lihapullia, porkkanalaatikkoa, maissia ja jälkkäriksi luumurahkaa. Siinä meidän menu ja tyytyväisiä ollaan :)
Kommentit (9)
monena jouluaattona syöty wieninleikkeitä ja ranskalaisia ja joulupäivänä poronkäristystä ja muusia.
Tänä vuonna syömme kalkkunaa ja laatikoita ja joulupäivänä poronkäristystä.
mummin tekemät lihapiirakat, joulun kohokohta
Paitsi kinkku.
Syödään aamupäivällä toki riisipuuro, päivällisellä kinkkua ja perunamuusia, kylmäsavulohta ja kylmäsavunautaa.
Jälkkäriksi juustokakku.
Eipä tarvii paljon stressata ja lapsetkin tykkää.
että olette perheen kesken sopineet teille mieluisista jouluruoista. Jos kukaan ei välitä perinteisistä laatikoista ja kinkusta, niin miksi niitä tarjota. Itse vaihtarivuonna vuonna x pääsin maistelemaan suomalaisittain erilaista jouluruokaa. Mielenkiintoinen kokemus, kun olin tottunut perinteiseen sapuskaan.
Ollaan jo vuosia syöty fondueta tai raclettea jouluna, koska kukaan meidän perheessä ei pidä jouluruuista.
Ollaan jo vuosia syöty fondueta tai raclettea jouluna, koska kukaan meidän perheessä ei pidä jouluruuista.
Raclette kuulostaa myös tosi kivalta, siinä samalla tulee sitä mukavaa yhdessäoloa perheen kesken - voisin harkita!
t. ap
Tietty perinteet on kivoja myös mutta jos ei välitä jouluruoista niin miksei se mene noinkin. Onhan teillä sentään porkkana laatikko :)