Hyvät tavat julkisessa saunassa...
tuö römpäsjuttu on yksi mutta sitten se jumalaton löylyn viskominen on toinen. Mua joskus suututtaa ihan kunnolla kun käyn uimahallissa ja saunaan tulee joku joka alkaa viskoa sitä löylyä kuin helvetissä oltais. Ei kysele että saako heittää vielä ei ota muita huomioon. Mä kerran huomatin eräälle vanhemmalle rouvalle että vähempikin riittää kun viskoi sitä vettä kiukaalle vaikka näki että siellä istuu perhe pienten lasten kanssa. Tämä löylyä viskova tuli heidän jälkeensä joten olis kyllä asiallista vähän hillitä...
Kommentit (7)
Eikä tuollaisen luvan haltijoita ole kohteliasta katsoa kieroon tai ruveta kuulustelemaan. Jos asiassa on jotain epäselvää, niin mene kysymään uimahallin työntekijältä. Yksittäisten uimahallikävijöiden tehtävänä ei ole toimia sauna- tai uimapukupoliisina.
että mikä se lupa on että voi käyttää uikkaria saunassa. Onks se joku sairaus vai ihan henkimaailmanjuttuja? Sori tietämättömyyteni...
koska olen koko keskivartaloni polttanut niin pahasti joskus, että on pelkkää arpea. Osittain ihan henkisistä syistä olen luvan saanut (ettei ihmiset tuijota, eikä tarvitse hävetä) mutta osittain myös ihan fyysisestä syystä (perse on niin arvella ja ruvella että ei voi paljaalla perseellä istua edes sen pefletin päällä, koska on liian kuuma, ja iho kärähtää samantien, pitää ensin kastella uikkarit jäätävällä vedellä ja sitten mennä lauteille.
Mun ei muuten myöskään tarvitse peseytyä uimahallissa ilman uikkareita, vaikka muiden pitää:D
sitten on myös niitä itsekkäitä jotka haluavat ehdottomasti maata siellä julkisessa saunassa vaikka tunkua olis saunaan. Sit on näitä jotka ajelevat siellä karvojaan vaikka se kissan kokoisilla kirjaimilla on kielletty lapulla seinässä...sit ne jotka tykkäävät uida rinnatusten uintiradoilla niin ettei kukaan vaan pääse ohi jne. Ihmisillä vaan on hyvät tavat ja toisten huomioiminen vähän hakusessa.