Tykkäätkö työstäsi? Mitä työtä teet?
Aloitan: tykkään, puheterapeutti
Kommentit (62)
olen lastenlääkäri yliopistosairaalassa ja rakastan työtäni, vaikka sitä on välillä vähän liikaa näin perheelliselle (noin 60 tunnin viikot...)
Olen yksityinen perhepäivähoitaja. Välillä kyllä kaipaan ympärilleni työyhteisöä.
Ihan nyt uteliaisuudesta haluaisin kysyä, että mitä te melko hyvin toimeentulevat, fiksut ja koulutetut ihmiset saatte irti tästä palstasta vai onko se vain tämä kutkuttava tunne ylemmyydestä, joka tulee salaisesta muiden tyhmyydelle naureskelusta? Jotenkin voisi luulla monien keksivän (vähälle) vapaa-ajalleen parempaakin tekemistä. Työttömien ja rahattomien oikeinkirjoitustaidottomien wt-mammojen hengailun palstalla ymmärrän kyllä oikein hyvin.
osastonlääkäri psykiatrisessa sairaalassa.
Ja miksikö palstailen täällä? Jaa, äitiyslomalla tämä jäi tavaksi. Ja täällä näkee elämän koko kirjon. Tyhmiä kirjoituksia ei tarvi lukea, jotkut jutut on hauskoja, ja usein täällä on myös aika fiksujakin keskusteluja. Oman erokriisini aikana tästä palstasta oli myös tukea.
Mulle tää on kyllä ainakin tällanen helppo tapa heittää aivot narikkaan kun se arvokas vapaa-aika tulee näissä max 2-3 min erissä, jolloin ei mihinkään pitenpijänteiseenkään pysty ryhtymään :)
Ihan nyt uteliaisuudesta haluaisin kysyä, että mitä te melko hyvin toimeentulevat, fiksut ja koulutetut ihmiset saatte irti tästä palstasta vai onko se vain tämä kutkuttava tunne ylemmyydestä, joka tulee salaisesta muiden tyhmyydelle naureskelusta? Jotenkin voisi luulla monien keksivän (vähälle) vapaa-ajalleen parempaakin tekemistä. Työttömien ja rahattomien oikeinkirjoitustaidottomien wt-mammojen hengailun palstalla ymmärrän kyllä oikein hyvin.
Pidän työstäni ja olen lukion äidinkielen ja kirjallisuuden opettaja. Pidän ihmisistä ja kirjoista ja olen kiinnostunut ihmisten ajattelusta ja kielestä.
koetko opettamisen lukiossa vaikeaksi? Opiskelen itse juuri äikänopeksi, mutta minua hirvittää ajatus siitä, että opettaisin paljon itseäni fiksumpiakin tapauksia, mitä he saisivat minulta???
Olen hortonomi. Maisemasuunnittelua opetan ammatikorkeassa. Lisäksi oma pikku firma, jonka puitteissa teen pihasuunnitelmia.
Nyt olen jo jolulomalla:)
kirjoittelen työttömille karenssimääräyksiä. Jopa tässä työssä on tulostavoite.
kirjoittelen työttömille karenssimääräyksiä. Jopa tässä työssä on tulostavoite.
Joskus kaipaan jotain enemmän, mutta yleensä muistan nauttia työn helppoudesta ja hyvistä työajoista. Palkkapäivinä en tykkää.
Anestesiahoitaja yliopistosairaalassa