Olen 36v sinkkunainen ja liian kokematon miesten kanssa
Olen tehnyt uraa ja minulla on paljon kavereita ja harrastuksia. Välillä on mennyt vuosia, että en ole seurustellut enkä edes käynyt treffeillä. Silloinkin kun olen seurustellut, niistä ei ole tullut mitään vakavampaa. Nyt olen käynyt monilla treffeillä netissä tapaamieni miesten kanssa ja jotkut niistä olisivat olleet ihan kiinnostavia. Mutta monia epäilyttää se että minulla on niin vähän kokemusta parisuhteesta. Onko minulla enää mitään mahdollisuuksia löytää miestä ja perustaa perhettä, kun en ole harjoitellut kotileikkejä? Iän puolesta alkaa olla kiirus:(
Kommentit (45)
suurin osa etenee aika varovasti uusiin suhteisiin, ei se välttämättä sinusta ap johdu
ja höh. liikaa pettymyksiä/kokemuksia tekee just niistä miehistä liian varovaisia tai se ettei ne halua sitoutua. jos oikeasti jostain pitää ja tunne on molemminpuoleinen voi päättää että asiasta tulee totta. asioista on voitava puhua ja kompromissejä täytyy pystyä tekemään silloin unelmista voi tulla totta. mut oikeasti jos sulla on valmis malli mihin johonkin ihmisen pitäisi mahtua niin ei tule onnistumaan oli sitten kokenut tai ei.
Et tajua miehistä mitään vai mikä?
että miehiä epäilyttää - miten he sen ilmaisevat? Saatat itse vähän arastella. Kiire ei ole hyvä kaveri kun etsii elämänkumppania.
suurin osa etenee aika varovasti uusiin suhteisiin, ei se välttämättä sinusta ap johdu