Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Karvakäsipitserioita ei tarvita Suomessa.

Vierailija
23.11.2010 |

Hygieniasta ei tietoakaan, veroja ei makseta, orjatyötä teetetään. Joutaisivat sinne rähinöimään mistä ovat tulleetkin.

Kommentit (16)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
23.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tarvitaan! Me suomalaiset ei muuten tiedettäs mitä on HYVÄ pizza :D

Vai voitko oikeesti verrata Koti-Pizzan pizzaa ja jonku karvakäsipizzerian pizzoja keskenään?

Kyllä on eroja!

Hyvä vaan että suomikin saa vähän väriä ja maku-elämyksiä muualta.

Vierailija
4/16 |
23.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiväthän nämä ole edes alan ihmisiä vaan työttömiä rikollisia, jotka ovat keksineet oivan rahastuskeinon.

Vierailija
5/16 |
23.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiväthän nämä ole edes alan ihmisiä vaan työttömiä rikollisia, jotka ovat keksineet oivan rahastuskeinon.

Mikäs itse olet, työtön sossupummi?

Vierailija
6/16 |
23.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta siinä, missä minä olin joskus töissä, maksettiin ihan oikeaa palkkaa. Hygieniakin oli oikein hyvällä tolalla. Veroista en tiedä, mutta tuskin se pulju olisi nyt kymmennettä vuotta pystyssä jos ei ihan oikea yritys olisi.

Vierailija
7/16 |
23.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap ei taida olla kuusalla siitä, että Suomessa terveystarkastajat tekevät tarkistuksia ravintoloihin. Isn't learning fun!

Vierailija
8/16 |
23.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap ei taida olla kuusalla siitä, että Suomessa terveystarkastajat tekevät tarkistuksia ravintoloihin. Isn't learning fun!

On nimenomaan viranomaistarkastuksista;-)

Ap tietää

Vierailija
9/16 |
23.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

On nimenomaan viranomaistarkastuksista;-)

Ap tietää

ravintoloita sitten suljetaan, jos eivät korjaa asioita. Yritätkö siis väittää, ettei suomalaisten omistamissa ravintoloissa ole koskaan puutteita Ajatteles nyt uudelleen.

Ja vaikka sinä et halua käydä karvakäsipitserioissa, niin suurin osa ajattelee toisin. Ole käymättä ja lakkaa nillittämästä. Eihän sulla ole tässä mitkään muut kuin rasistiset motiivit. Kokeile joskus itse hetken ulkomaalaisena oloa, avartaa kummasti maailmankuvaa.

Vierailija
10/16 |
23.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä tarvitaan!! meijän lähellä oleva pizzeria,jonka omistaja on turkkilainen tekee niin hyvät kebabit,ettei tosikaa! pääasia että mamut ansaitsevat leipäsä,eivätkä ole loisimassa täällä!

Vierailija
11/16 |
23.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pääasia että mamut ansaitsevat leipäsä,eivätkä ole loisimassa täällä!

samaan aikaan. (Tätähän se ap:n maailma on.)

Vierailija
12/16 |
23.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuollaista paskaa tarvitse syödä ja oletteko Helsingissä saaneet ikinä kuittia jos käteisellä olette maksaneet misäänt kebupaikasta? Minä en ole. Se on siitä hyvä homma kun mikään tarkasta ei tiedä oikeasti montako pizzaa tuli jauhosäkistä, joten pimeänä se raha tehdään. Eerikin pippuri myi ainakin vielä joskus 10 vuotta sitten öisille matkalaisille ihan avoimesti myös ruohoa ja omistaja ajelikin miljoonan vanhan mummonmarkan autolla :) Tämä ei siis perustu kateuteen, parempi sekin kuin maata kotona tai heilua steissillä.

Vierailija
13/16 |
23.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kysellä mielipidettä.

Ainoastaan voin äänestää jaloillani, ja sen tietenkin teenkin.

Vierailija
14/16 |
24.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin harva kantaväestöstä peräisin oleva ryhtyisi samaan rääkkiin kuin maahanmuuttajayrittäjät. Kyllä heille pitää nostaa hattua! Ympäripyöreitä päiviä koko perheen ja melkein suvunkin voimin, ja sen tietää, että Suomessa siitä ei silti kovinkaan paljoa käteen jää. Helkutin hyvää ruokaa olen niissä syönyt ja hyvää palvelua saanut. Jos ette ole tyytyväisiä, perustakaa itse ravintolanne, pitserianne ja kebap-paikkanne! Siitä vain Kotipizza-yrittäjäksi;-D!!

Vierailija
15/16 |
24.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pizza-/kebabyrittäjänä... Ihan siinä saa töitä kyllä tehdä elantonsa eteen.

Vierailija
16/16 |
24.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sillä teet? laitat päiväkirjan väliin ja sivulle merkinnän "Rakas päiväkirja, tänään kävin pizzalla. Pizza maksoi 7,90€ ja sisälsi kinkkua ja ananasta ja uskaltauduin jopa heittäytymään aivan villiksi ja otin lisämausteena oreganoa (ihanan eksoottinen mauste ulkomailta!) terkuin: Sirkku Von iki-impi HK-blöön imeskelijä"

Siis mitä hittoa? Hanki kotka nyt ne kuittisi vaikka stockan roskalavalta jos verotukseen niitä kaipaat!!!!!!!!