Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä hyötyä miehestä on elämässäsi?

Vierailija
19.12.2010 |

Mitä hyötyä miehestäsi on sinun elämässäsi? Mitä iloa mies tuo siihen? Miehestä on niin paljon vaivaa ja haittaa, että vaakakupissa täytyy olla myös jotain iloa? Jos et haluaisi lapsia, haluaisitko silti miehen elämääsi, vai onko lapset tärkein syy?

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
19.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies sanoi: "Eihän tuollaista hyöty-sanaa voi käyttää yhteisestä elämästä? Ei elämä ole toisesta hyötymistä, vaan toiselle antamista".

Taitaa miehet olla vähän viisaampia kuin naiset. :D

Vierailija
22/29 |
19.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olihan siitä jotain hyötyä, mutta ei tarpeeksi, siksi erosin. Poikaystävästä on hyötyä, koska seksielämä on hyvää :) Mutta sen vakavampaa siitä ei tule...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
19.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

saan hellyyttä, seksiä, ystävyyttä, tukea, isän lapsilleni, miehen puolelta appivanhemmat/ isovanhemmat lapsille, mukavan kälyn ja hänen perheensä, apua pikku remonteissa ja korjauksissa ja mies on myös meidän perheen isotuloisempi elättäjä.

Ensisijaisesti halusin itselleni kumppanin, ja lapset tuli vasta myöhemmin ajatuksiin, itseasiassa mies lapsia ekaksi halusi.

Vierailija
24/29 |
19.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei minulla puolisostani ole haittaa tai vaivaa, paljonkin iloa. Hyvää seksiä, hauskoja juttuja, yhteisiä matkoja ja harrastuksia, mukavat lapset, hänen myötä tullut mukava suku...

Vierailija
25/29 |
19.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies tuo paljon iloa, on paras ystäväni ja tärkein ihminen elämässäni. Meillä on paljon naurua ja iloa. Miehestä ei ole sen kummemmin taloudellista haittaa kuin hyötyäkään eikä kyllä mitään vaivaakaan. Lapsia meillä ei ole.

Miehestä on seuraa, mutta ei vaivaksi asti. :) Vietämme aikaa myös erillämme.

Vierailija
26/29 |
19.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni:

Hemmottelee minua hellyydellä.Tukee ja kannustaa minua kaikessa.Tekee ruokaa ja siivoaa.Välillä jopa "palvelee" minua ;)

Keskustelee ja kuuntelee.Pakkasaamuisin menee laittaa autoni lämmitykseen ja raappaa lasit jos tarpeen (ja tekee tämä ihan huvikseen vaikka itse saisi nukkua pidempään).

Keksii lasten kanssa tekemistä että saisin hetken levähtää.Käy kaupassa,hoitaa 95% meidän kaupassa käynnit.

Antaa uskomatonta seksiä,on aivan mahtava kielimies ja lähes poikkeuksetta antaa monta orgasmia kielellään.Hieroo jos pyydän mutta myös yllättää välillä.

Listaa voisin vieläkin jatkaa.... ;)

Vierailija
27/29 |
19.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksaa kaikki yhteiset ja mun omatkin menot, en käy itse töissä. Antaa hellyyttä ja rakkautta, seksiä. Kehuu ja nostaa itsetuntoani.

Vierailija
28/29 |
19.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ei tokikaan ainoa. Kyllä mies on kätevä monessakin tilanteessa. Hoitaa sellaisia teknisiä juttuja, joista en itse voisi juuri vähemmän kiinnostunut olla: vaihtaa iv-koneen suodattimet, tyhjää keskuspölynimurin ja putsaa viemärit. Viikonloppuisin tekee ruokaa ja yleensä perjantaisin on aloittanut jo viikkosiivouksen, kun minä vasta tulen töistä kotiin. Autoista en tajua mitään, mutta onneksi mies tajuaa. Lapsia hän hoitaa siinä missä minäkin ja se on varmaan tärkeintä. Hän myös jakaa kanssani ilot ja surut ja ylpeyden elämämme tärkeimmistä aikaansaannoksista eli jälkikasvustamme.

Vierailija
29/29 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan miehiltä vain rahaa ja en välitä heistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kolme