Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minulla ei ole ollut varmaan sitten nuoruusvuosien näin vähää rahaa tilillä ennen joulua,

Vierailija
19.12.2010 |

mutta eiköhän 600€ riitä jouluruokiin ja välipäiviin kun 31.12 tulee rahaa. Lahjat jo ostettu!

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
19.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah hah,just,tolla rahalla me elettäisiin herroiksi!Mulla on 1,15 e ja sillä pitäisi pärjätä lapsilisiin saakka :(

Vierailija
2/5 |
19.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä päälle 400€ ja lahjat ja ruuat ostamatta.. Niin ja meillä ei ole moneen vuoteen ollut näin PALJON rahaa ennen joulua!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
19.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta eiköhän 600€ riitä jouluruokiin ja välipäiviin kun 31.12 tulee rahaa. Lahjat jo ostettu!

ja minulla tilillä sentäs 2400€. Lahjat ja matkaliput ostettu. Kyllä sillä pärjätään, mutta kun on tottunut siihen että tilillä on vähintään viisin kertainen summa.

Vierailija
4/5 |
19.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä täällä provoilet? Mulla on 10 euroa ja lahjat ostamatta ja lapsi kiljuu nälkää joka toinen tunti.

Rahaa tulee lapsilisänä ja se menee jouluna äkkiä.

Vierailija
5/5 |
19.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on tili kakskymppiä miinuksella, parin päivän päästä erääntyy iso lasku, 300 euroa, jonka eräpäivää ei voi siirtää...Oli pakko ostaa lääkkeitä ja vähän ruokaa, ei lahjoja. Että saapa nähdä miten selviän.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan yhdeksän