Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen nettotulot joulukuussa 4800€

Vierailija
19.12.2010 |

Ai niin, bonuksia pitäisi vielä tulla ennen joulua. Voitte arvata että brutot olivat vielä puolet enemmän.

Silti mies on äärettömän nuuka, jopa saita asiossa joita ei koe itselleen tärkeäksi, kuten matkustelussa jne. Minä en ole saanut lahjaksi yhtään kultakorua kymmeneen vuoteen. Joululahjoistakin sanoo että osta itsellesi mitä tykkäät, mutta asia ei ole ollenkaan sama kun mieluisen lahjan saaminen.

Koen että mies ei arvosta minua tarpeeksi kun ei näe vaivaa selvittääkseen mitä haluan ja ostaakseen lahjat itse.

Itse olen keskituloinen ja rahat perheessä yhteisiä, joten periaatteessa voisin käydä kuittaamassa itselleni jouluksi vaikka tonnin jouluyllätyksen. Voisi miehellä hiukan naama venähtää kun paketteja avattaisiin.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
19.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun nettotulot joulukuussa oli yli 9000 enkä edes kuseta =)

Vierailija
2/3 |
19.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä ole ostanut miehelleni kultakorua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
19.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

veronpalautuksissa kotitalousvähennyksiä noin 7000euroa ja lisäksi meidän palkat, eli meni tulot yli 10 000e (tosi poikkeuksellista kyllä, yleensä vaan jotain 3500e netto), mutta laitettiin kaikki säästöön... Ei tullut mieleenkään tilata etelänmatkaa tai ostaa kultakorua (joita inhoan), vaan käytetään myöhemmin luultavasti tylsästi johonkin remonttijuttuun... On aikuisuutta että ei pimahda, jos tilille tulee muutama tonni ylimääräistä :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kaksi