Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pesin saunan lattia, onneksi kukaan ei nähnyt.

Vierailija
19.12.2010 |

Ja juuri sen takia tahdon kertoa teille.

Koska "eihän sitä lattiaa kukaan pese kuin kerran vuodessa tai kahdessa (näin tosiaankin on) me ei mitään hepposia irtolauteita rakenneta... No ei todellakaan.

Niinpä mä laskin ensin vettä paineella lattiaan. Sit mä pesin lattian niin pitkälle kuin yltyin, kulahtaneella karhunkielellä ja vessanpöntönpesuaineen jämällä. Huuhtelin, laitoin shampoota lattialle, vedin mahaltaan lauteiden alle jynssäämään lisää.

Koska vessanpesuaine veteli viimeisiään, lisäsin siihen kasvojen kuorinta-ainetta kaveriksi ja jatkoin jynssäystä liukuen sulavasti kuin hylje lauteiden alusia pitkin...

Tuli siitä ainakin puhtaampi.

Kunnon välineet ja aineet, niin kyllä siivous sujuu!

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
19.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lattiakaivon ja itse lattian mopitat kloriittivedellä, huuhtelet juosevalla vedellä. Helppo homma ja puhdasta tulee.

Vierailija
2/4 |
19.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pystyy jynssäämään pitkävartisella harjalla, ei tarvi sentään ihan rähmällään pestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
19.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten ei sitä saunan lattiaakaan niin usein pestä. Meillä on tosin kissoja, jotka majailevat saunassa.

Silloin tällöin liitän suihkun hanaan puutarhaletkun, jotta saan vettä saunan puolelle ja suihkutan vessan lattian puhtaaksi. jotain pesuainetta saatan heittää sinne lauteiden alle ja huuhdella sen vedellä pois.

Meillä on niin pieni sauna ja hankalan mallinen kylppäri, että jos lähden lauteiden alle ryömimään niin jääån vielä johonkin jumiin ja kuolen sinne, jtoen ei kiitos.

JA meillä sauna tosiaan lämpenee max 5 kertaa vuodessa.

Vierailija
4/4 |
19.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin naku, ei oo moppia.

-ap-

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi yksi