Haluaako joku jakaa yötyönsä kanssani ?
Olen yövuorossa ja päätteellä suurimman osa ajasta.
Onko kohtalotovereita. Mitä teet ?
Minä ajan prosessia ja välillä kiertelen laitoksella tarkastuskierroksia.
Olenkoulutukseltani DI ?
Entä sinä, joka jaat yön kanssani ?
Kommentit (14)
Kiertelet laitoksella = käyt välillä baarikaapilla ?
jatkoit kanssani keskustelua.
Ei sitten. Ei olla kavereita.
ap
Olen tavallinen kotiäiti.
yötöikseni kantelen meidän 1vuotiasta millä rytmi ihan sekaisin.
Toivottavasti en enää kauaa ole yötyöläinen.
Olen tavallinen kotiäiti.
yötöikseni kantelen meidän 1vuotiasta millä rytmi ihan sekaisin.
Toivottavasti en enää kauaa ole yötyöläinen.
1 vuotiaan kanssa. Omani ovat jo 10 vuoden huituvilla. Saa nukkua yöt........ juu ei sittenkään ;)
ap
Ei väsyneenä pienet virheet tunnu missään ;)
Ja toiseksi Suomenkieleni valitettavasti pääsi unohtumaan ulkomaan vuosien aikana, mutta eiköhän se tästä taas petraannu :=)
Kiitos tsempeistä ap! Elättelen toiveita saada edes muutaman vuoden nukuttua yöt ennen kuin murrosikä alkaa =)
vetelee tässä pähkinä/rusina sekoitusta. Yönaposteltavaa siis.
Ei väsyneenä pienet virheet tunnu missään ;)
Ja toiseksi Suomenkieleni valitettavasti pääsi unohtumaan ulkomaan vuosien aikana, mutta eiköhän se tästä taas petraannu :=)Kiitos tsempeistä ap! Elättelen toiveita saada edes muutaman vuoden nukuttua yöt ennen kuin murrosikä alkaa =)
kotiäiti on voinut kielen unohtaa. Siihen vaaditaan varmaan muutama vuosi tai jotain.
ap
Kesällä muutettiin takaisin Suomeen. Totuttelua taas Suomen "tapoihin" :)
Kesällä muutettiin takaisin Suomeen. Totuttelua taas Suomen "tapoihin" :)
ulkomailla. Töiden viemänä varmasti olitte ulkomailla.
Onko sisaruksia tuolla yötyöllistäjällä.
Meillä on lapset (2 kpl) syntyneet eri kaupungeissa, mutta suomessa kuitenkin.
Joku tuntuu, että pääset nukkumaan.
ap
Pikkuisella kovasti asiaa :)
On meillä 3 lasta. Esikoinen syntyi suomessa.
Ei lähdetty oikeastaan minkään muun perässä kuin hakemaan uusia kokemuksia :) Ja sille tielle jäätiin. Mukava "matka" oli =)
Pikkuisella kovasti asiaa :)
On meillä 3 lasta. Esikoinen syntyi suomessa.
Ei lähdetty oikeastaan minkään muun perässä kuin hakemaan uusia kokemuksia :) Ja sille tielle jäätiin. Mukava "matka" oli =)
aikamoinen reissu. Harva meistä tuollaista tekee. Itse olen kerran koittanut ulkomaille töihin. Soittelin erääseen firmaan ja lähetin CV:tä sähköpostilla. Ei siitä sitten mitään kuitenkaan tullut. Espanjassa olisi ollut. Olishan se ollut kiva olla siellä jonkin aikaa.
Ikäeroa on lapsillanne sitten toistakymmentä vuotta. Meidän natiaiset ovat ihan peräkkäisinä vuosina. On tainnut esikoinen ainakin oppia vieraan kielen.
Mikä ajoi kotisuomeen noin pitkän ajan jälkeen.
ap
Esikoinen oli 1/2v. kun muutimme. Keskimmäinen on nyt 6v.
Kyllä he kielen oppivat.
Jotenki sitä vain jo sinne muutettaessa mietti, että joskus palataan takaisin. Sitten huomattiin, että ohops, kymmenen vuotta meni jo ;) Sitten ruvettiin kypsyttelemään asiaa ja sitten muutaman vuoden kuluttua muutettiin. Molemmissa maissa on hyvät ja huonot puolensa, mutta kyllä me ainakin tämä aika Suomessa asutaan kun lapset asuvat kotona. =)
Asuttiin siis Oslossa, ei niin kaukana Suomesta :)
Mutta lähden nyt kokeilemaan jos tyttö asettuisi jo nukkumaan.
Mukavaa joulun odotusta ap! :D
tai sitten ne ovat analfabeetikkoja. Kysymysmerkkiä ei laiteta suoraan lauseeseen eikä sitä ennen tule välilyöntiä.
Olet tavallinen prosessivalvoja korkeintaan, ehkä lähihoitaja.