Olen ylpeä lapsestani:) Todistus täynnä ysejä ja kymppejä. Eikä ole edes mikään lukutoukka.
Kommentit (10)
Jos haluat, että jatkaa opiskeluja pitkälle, opeta sille silti lukemisen tekniikkaa ainakin yläasteella. Jossakin vaiheessa lukeminen on pakko oppia, kun kuulomuisti ei enää riitä.
Vain yksi kutonen tuli, muut seiskaa ja kasia.
Olis siellä kyllä pari kolme numeroa, jotka olisi syytä olla pykälää parempia kevättodistuksessa.
Ja käytös oli kahdeksan, se on ihan mukavaa.
apukoulusta ihan hyvin
Miten se VOI taas olla niin vaikeaa, jos jollakin on asiat hyvin ja koulussa hienosti pärjäävä lapsi?!
Hieno homma, ap - ole ylpeä lapsestasi! :)
hän on niin ihana ihminen. Ottaa aina toiset huomioon, on oikeudenmukainen ja ihana tyttö. Pyytää aina anteeksi, jos mokaa vähänkin, vaikka hänelle ei sitä itseasiassa ole edes opetettu.
Koulussa on hyvä keskiverto, en ole huolissani mistään hänen kohdallaan, vaan olen juurikin onnellinen tytön persoonallisuudesta. Hän on elämäni valonpisara:)
Lapsi ei vielä saa numerotodistusta. Ruksit tulee olemaan keskivertoa tai jopa sen alle. Lapsella on oppimisen suhteen omat hankaluutensa, mutta on ollut todella sinnikäs. Tehnyt parhaansa! Siitä olen erityisen iloinen. En ole ylpeä vain hänen koulumenestyksestään vaan ennemminkin siitä millainen hän on kokonaisuutena, mahtava tyyppi :)
mäkin olen ylpeä lapsestani vaikka rimaa hipoen taas kaikki aineet saatiin läpi : )