Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hohto-elokuvan pikkupoka Danny, miten hänet saatiin "kauhistumaan" elokuvassa?

Vierailija
18.12.2010 |

Danny ei kuulemma edes tiennyt näytelleensä kauhuelokuvassa (oli 6v tuolloin), ennen kuin 13-vuotiaana kun näki Hohdon leikatun version. Miten ihmeessä hänen kauhistuneet ilmeensä elokuvaan on saatu? Esim siinä kohdassa, kun hän tärisee kauhuissaan ja kuola valuu suusta ym.

Ilmeitä löytyy googlettamalla Danny Lloyd kuvahaulla, jos ei muista millaisia ne oli...

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
18.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten lapsinäyttelijöitä ohjataan mutta eiköhän sille ole vaan sanottu esim., että kuvittele olevasi sellaisessa ja sellaisessa tilanteessa, mikä aiheuttaisi kauhua juuri hänessä.

Vierailija
2/10 |
18.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajattelin, mutta onnistuisiko se kuitenkaan? Niin voimakkaan ja aidon näköisiä oli ne kauhukohtaukset.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
18.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajattelin, mutta onnistuisiko se kuitenkaan? Niin voimakkaan ja aidon näköisiä oli ne kauhukohtaukset.

ap

muuten sitten ajattelit sen onnistuneen? Eihän ne reaktiot mitään animaatioitakaan olleet. Lapsetkin osaa näytellä vaikka eivät olisi edes täysin tietoisia missä ovat mukana.

Vierailija
4/10 |
18.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

paistettuja sipulirenkaita, ainakin pitää maistaa. Tollaisen reaktion olisi mun muksulta saanut helpostikin, jos olisi sanonut noin :)

Vierailija
5/10 |
18.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten eiköhän sieltä ole saatu sopivat ilmeet mukaan. Kamerat rullasivat lähes tauotta.

Vierailija
6/10 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.12.2010 klo 20:37"]Danny ei kuulemma edes tiennyt näytelleensä kauhuelokuvassa (oli 6v tuolloin), ennen kuin 13-vuotiaana kun näki Hohdon leikatun version. Miten ihmeessä hänen kauhistuneet ilmeensä elokuvaan on saatu? Esim siinä kohdassa, kun hän tärisee kauhuissaan ja kuola valuu suusta ym.

Ilmeitä löytyy googlettamalla Danny Lloyd kuvahaulla, jos ei muista millaisia ne oli...
[/quote]

Mä oon joskus kuullut tän. Sille sanottiin kameran kuvatessa että sen äiti on kuollut.

Vierailija
7/10 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 00:45"][quote author="Vierailija" time="18.12.2010 klo 20:37"]Danny ei kuulemma edes tiennyt näytelleensä kauhuelokuvassa (oli 6v tuolloin), ennen kuin 13-vuotiaana kun näki Hohdon leikatun version. Miten ihmeessä hänen kauhistuneet ilmeensä elokuvaan on saatu? Esim siinä kohdassa, kun hän tärisee kauhuissaan ja kuola valuu suusta ym.

[/quote]

Mä oon joskus kuullut tän. Sille sanottiin kameran kuvatessa että sen äiti on kuollut.
[/quote]

Ehkä..jos nyt muistelen edes oikeaa elokuvaa mihin tarvittiin aito lapsen säikähdys.

Vierailija
8/10 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
9/10 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.12.2010 klo 21:16"]

ap

muuten sitten ajattelit sen onnistuneen? Eihän ne reaktiot mitään animaatioitakaan olleet. Lapsetkin osaa näytellä vaikka eivät olisi edes täysin tietoisia missä ovat mukana.

Poikkeuksena  tietysti Salkkarien Oliver, jolta homma onnistuu puolittain: ei ole täysin tietoinen missä on mukana, mutta ei osaa näytellä ei sitten pätkääkään ja vilkuilee vain kameraa ja äiskää

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi yhdeksän