Huolestuttaa mammojen kakkapelko
Kun ei enää vessaharjaankaan uskalleta koskea. Saati sitten omaan pyllyyn. Pitää olla rullallinen paperia välissä.
Kommentit (25)
Kuinka moni menee shokkiin, kun kerron käyttäväni vain kahta palaa pyyhkimiseen?
Kuinka moni menee shokkiin, kun kerron käyttäväni vain kahta palaa pyyhkimiseen?
mutta meillä onkin Just1-vessapaperia.
Tarkoitiko kuivaamiseen?
Tarkoitiko kuivaamiseen?
Ei kulu puolta rullaa.
Tarkoitiko kuivaamiseen?
Ei kulu puolta rullaa.
Kiva miehen harrastaa sitten sex kanssasi
Tarkoitiko kuivaamiseen?
Ei kulu puolta rullaa.
Ei kai sitä kakkaa tai pissaa nyt ole tarkoitus levitellä pitkin sitä hanuria?
Ja tiedoksi, suurin osa suomalaisista kyllä pyyhkii pyllynsä, ei pese sitä. Jos sä oot sitä mieltä, että kääfireiden tavat on kamalia, niin voi voi.
Tarkoitiko kuivaamiseen?
Ei kulu puolta rullaa.
Ei kai sitä kakkaa tai pissaa nyt ole tarkoitus levitellä pitkin sitä hanuria?Ja tiedoksi, suurin osa suomalaisista kyllä pyyhkii pyllynsä, ei pese sitä. Jos sä oot sitä mieltä, että kääfireiden tavat on kamalia, niin voi voi.
Kyllä sitä kakkaa sinne jää jos ei pese
Tarkoitiko kuivaamiseen?
Ei kulu puolta rullaa.
Ei kai sitä kakkaa tai pissaa nyt ole tarkoitus levitellä pitkin sitä hanuria?Ja tiedoksi, suurin osa suomalaisista kyllä pyyhkii pyllynsä, ei pese sitä. Jos sä oot sitä mieltä, että kääfireiden tavat on kamalia, niin voi voi.
Kyllä sitä kakkaa sinne jää jos ei pese
Ehkä sulla on laajalle leviävä kakka?
Oletko kuullut nk. 69-sexiasennosta, jossa mies joutuu pitämään nenäänsä naisen peräsuolessa?
Oletko kuullut nk. 69-sexiasennosta, jossa mies joutuu pitämään nenäänsä naisen peräsuolessa?
En ainakaan minä.
En ainakaan minä.
Luuletko että se paska sieltä johonkin häviää vaikka et ihan suoraan meniskään??
En ainakaan minä.
Luuletko että se paska sieltä johonkin häviää vaikka et ihan suoraan meniskään??
mulla ei edes jää paperiin mitään paskajälkeä kun pyyhin. Että en tiedä millaista liisteriä teiltä tulee peräsuolestanne, mutta mulla ei ainakaan mitään paskamössöä peräpäähän jää vaikka "vain" pyyhin.
(suomeksi se on todellakin seksi, ei sex tai sexi), mutta siinä asennossa, jonka minä tunnen, miehen nenä ei todellakaan ole missään suolessa.
Lisäksi mä pesen aina alapääni ennen seksiä. Kakkaamisen jälkeen en näe mitään tarvetta pestä, koska kuitenkin peseydyn muuten säännöllisesti. Kyllä se perse haisee perseeltä vaikka mitä tekis.
En ainakaan minä.
Ehkä mä nyt peseydyn, jos on tarkoituksena harrastaa seksiä.
Monessakaan paikassa ei ole mahdollista käyttää käsisuihkua. Mutta mä en hirveesti näe paskalla käynnin ja seksin harrastamisen yhteyttä.
(suomeksi se on todellakin seksi, ei sex tai sexi), mutta siinä asennossa, jonka minä tunnen, miehen nenä ei todellakaan ole missään suolessa.Lisäksi mä pesen aina alapääni ennen seksiä. Kakkaamisen jälkeen en näe mitään tarvetta pestä, koska kuitenkin peseydyn muuten säännöllisesti. Kyllä se perse haisee perseeltä vaikka mitä tekis.
Teillä ei sitten harrastella yllätyssessioita, vaan aina säännöllisesti lauantaisin kello 21
mutta siinä asennossa, jonka minä tunnen, miehen nenä ei todellakaan ole missään suolessa.
Kyllä se itseasiassa hyvinkin lähellä sitä on
Lisäksi mä pesen aina alapääni ennen seksiä.
Itsellä tapana aina jälkeen. Mutta tapansa kullakin
(suomeksi se on todellakin seksi, ei sex tai sexi), mutta siinä asennossa, jonka minä tunnen, miehen nenä ei todellakaan ole missään suolessa.Lisäksi mä pesen aina alapääni ennen seksiä. Kakkaamisen jälkeen en näe mitään tarvetta pestä, koska kuitenkin peseydyn muuten säännöllisesti. Kyllä se perse haisee perseeltä vaikka mitä tekis.
Teillä ei sitten harrastella yllätyssessioita, vaan aina säännöllisesti lauantaisin kello 21
ole käsisuihkua vessassa, jolla käydä suihkauttamassa? Mä en käsitä, mitä aikatauluttamista se vaatii, jos pesee alapäänsä ennen seksiä?
Mä en muutenkaan ymmärrä, mikä tää seksielämän käyttäminen lyömäaseena on. Aina pitää muistaa kyseenalaistaa se, että teillä ei varmaankaan harrasteta spontaania tai tyydyttävää seksiä. Suoraan sanottuna mun seksielämä ei kuulu sulle tai kenellekään muulle ollenkaan, se on mun henkilökohtainen asia, eikä kenelläkään muulla pitäisi olla siihen mitään sanottavaa, ellei se suorastaan häiritse esim. naapureita.
Lauantaisin saunan jälkeen pimeässä peiton alla lähetyssaarnaaja-asennossa:)
Mä käytän ihan sujuvasti vessaharjaa kuten miehenikin...emme tarvitse rullallista paperia ahterin ja käden väliin :D mä psesen sujuvasti vauvankin kakkapyllyä.