Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikähän sisustustyyli mulla on? ov

Vierailija
18.12.2010 |

Yritän tässä nyt kuvailla olohuoneemme:

seinät valkoiset, sohvat (2 kpl) mustia kangassohvia, tyyliltään "simppelit".

Muut huonekalut tummanruskeita.

Matto beige/pellavanvärinen, verhot pellavanväriset, verhoissa musta tamppi (keskimmäisessä), sivussa olevat simppelisti suorat sivuverhot.

Piristeenä tummaa limenvihreää (tai mikähän se väri nyt olisi.. ei mikään räikeä lime eikä myrkynvihreäkään mutta jotain siltä väliltä) sohvan koristetyynyissä, ja hiven punaista joulun kunniaksi (olkkarin pöydällä punainen joulukukka ja sohvalla punainen viltti)

seinillä muutama valkoinen hyllytaso, joissa parit isohkot, harkitut mustat/tummanruskeat koriste-esineet sekä yhdellä hyllyllä roikkukukka.

---

Mä haluaisin kuulla mikä tyylisuuntaus mulla sisustuksessa on. Sisustusblogeista ja googlaamalla nykyään ei löydy kuin retroa, skandinaavista tai sitä romanttista, mikään niistä tämä sisustukseni ei kyllä ole. Tietäisittekö te?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
18.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee mielen kasari.

Vierailija
2/8 |
18.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä mitään ainakaan ole ostettu sieltä, olen koko elämäni aikana käynyt ikeassa tasan kerran ja siitäkin on aikaa jo varmaan 10 vuotta :)

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
18.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan tavalliselta, jopa persoonattomalta. Miten itse haluaisit sitä nimittää?

Vierailija
4/8 |
18.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan tavalliselta, jopa persoonattomalta. Miten itse haluaisit sitä nimittää?

kun toisinaan esim. täälläkin kysellään "millaisesta sisustustyylistä tykkäät/minkälaista teidän kodissanne on?" niin en osaa ikinä vastata, ainakaan lyhyesti.

Jos tämä kotini on teistä "ihan tavallinen" (ei siinä mitään pahaa ole!) niin linkitättekö "ihan tavallisen" sisustusblogin mulle? Itse olen koittanut etsiskellä blogeja joissa olisi minun tyyliäni, mutta en ole löytänyt yhtäkään. Löydän vain noita avauksessani mainitsemiani. Kiitän etukäteen!

ap

Vierailija
5/8 |
18.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän sinun sieltä tarvitse ostaa mitään, mutta nappaa ideoita kuinka yhdistellä värejä ja huonekalutyylejä.

Vierailija
6/8 |
18.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän sinun sieltä tarvitse ostaa mitään, mutta nappaa ideoita kuinka yhdistellä värejä ja huonekalutyylejä.

jotain pientä kivaa mutta kokonaisuus ei.. jotain puuttui ja jotain oli liikaa.

ap

Vierailija
7/8 |
18.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuttavapiirini kodeissa ei kyllä näy tätä samaa arkirealismia... luulisi että se olisi melko yleistä?

ap

Vierailija
8/8 |
18.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kodikas tyyli. Minulla sama!!!