Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä ajattelisit, jos lapsen kaverin eteisessä olisi uskonnollinen "huoneentaulu"?

Vierailija
18.12.2010 |

Eivät ole koskaan puhuneet sanallakaan mitään uskonasioita, mutta ovat ilmeisesti hyvinkin aktiivisia uskovaisia. Ihan luterilaisia, ei mitään lestadiolaisia tms.

Päästäisitkö lapsesi leikkimään, jos seinillä olisi tyyliin "Tässä kodissa asuu Jeesus" tai "Jeesus on Herra" tai "Joh. 3:16 ..ja sitten lukisi raamatunjakeet" -tauluja?

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
18.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mielelläni päästäisi lastani mihinkään jossa aivopestään lapsia kertomalla satuja totena. Hihhulit jotenkin vaan kuvottavat.

ei lastasi meille kutsuttaisikaan.

Voitte elää harhoissanne ihan rauhassa edelleenkin. Muistakaakin että uskonnollinen höpötys kuuluu kodin seinien sisäpuolelle.

Katsoitteko muuten eilen "Brianin elämän"?

Vierailija
22/29 |
18.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska emme itse ole kristittyjä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
18.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukakohan uskaltaisi päästää lapsensa sitten meille? Meillä on eteisessä ikoni ja olohuoneen seinällä raamattu & koraani. Hui!

Vierailija
24/29 |
18.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse arvostaisin eli mielestäni tuollainen ystävä saattaa olla piktän päälle se paras vaihtoehto. jos siellä olisi jotain Allah tms kamaa niin sitten katsoisin hieman tilannetta.

on sitä Allah kamaa. Onneks kaikki ei välitä siitä ja kaveritkin uskaltaa tulla meille leikkimään. Meidän tytön paras kaveri on helluntalainen. Isä on pastori, uskonto on tärkeä asia siinä perheessä. Puolin ja toisin kyläilevät, ei mua ainakaan haittaa.

Vierailija
25/29 |
18.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin voisin olla varma, että arvot ovat kohdallaan ja salaa toivoisin, että ystävyys säilyisi myös teini-iässä.

Itse olen uskossa, mutta en ole puhunut lapselleni siitä vielä oikein vakavasti. Lapsi oli kesällä seurakunnan leirillä ja tykkäsi kovasti.

Vierailija
26/29 |
18.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ennemmin olisin tyytyväinen, niinkuin moni muukin. Uskovaisista ihmisistä tulee heti hyvä ja turvallinen mielikuva.

Vierailija
27/29 |
18.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei yksi huoneentaulu tee kenestäkään mitään hihulia. Saattaa olla matkamuisto tms.

Vierailija
28/29 |
18.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsia aivopestään ja uskotellaan että jolupukki on olemassa?

kuvottavaa.

Vierailija
29/29 |
18.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsia aivopestään ja uskotellaan että jolupukki on olemassa?

kuvottavaa.