Mitä ajattelisit, jos lapsen kaverin eteisessä olisi uskonnollinen "huoneentaulu"?
Eivät ole koskaan puhuneet sanallakaan mitään uskonasioita, mutta ovat ilmeisesti hyvinkin aktiivisia uskovaisia. Ihan luterilaisia, ei mitään lestadiolaisia tms.
Päästäisitkö lapsesi leikkimään, jos seinillä olisi tyyliin "Tässä kodissa asuu Jeesus" tai "Jeesus on Herra" tai "Joh. 3:16 ..ja sitten lukisi raamatunjakeet" -tauluja?
Kommentit (29)
Kukakohan uskaltaisi päästää lapsensa sitten meille? Meillä on eteisessä ikoni ja olohuoneen seinällä raamattu & koraani. Hui!
Itse arvostaisin eli mielestäni tuollainen ystävä saattaa olla piktän päälle se paras vaihtoehto. jos siellä olisi jotain Allah tms kamaa niin sitten katsoisin hieman tilannetta.
on sitä Allah kamaa. Onneks kaikki ei välitä siitä ja kaveritkin uskaltaa tulla meille leikkimään. Meidän tytön paras kaveri on helluntalainen. Isä on pastori, uskonto on tärkeä asia siinä perheessä. Puolin ja toisin kyläilevät, ei mua ainakaan haittaa.
Näin voisin olla varma, että arvot ovat kohdallaan ja salaa toivoisin, että ystävyys säilyisi myös teini-iässä.
Itse olen uskossa, mutta en ole puhunut lapselleni siitä vielä oikein vakavasti. Lapsi oli kesällä seurakunnan leirillä ja tykkäsi kovasti.
ennemmin olisin tyytyväinen, niinkuin moni muukin. Uskovaisista ihmisistä tulee heti hyvä ja turvallinen mielikuva.
Ei yksi huoneentaulu tee kenestäkään mitään hihulia. Saattaa olla matkamuisto tms.
lapsia aivopestään ja uskotellaan että jolupukki on olemassa?
kuvottavaa.
lapsia aivopestään ja uskotellaan että jolupukki on olemassa?
kuvottavaa.
Voitte elää harhoissanne ihan rauhassa edelleenkin. Muistakaakin että uskonnollinen höpötys kuuluu kodin seinien sisäpuolelle.
Katsoitteko muuten eilen "Brianin elämän"?