Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi mua janottaa ja huulet kuivuu...

Vierailija
18.12.2010 |

...onko muita vaihtoehtoja syyksi kuin diabetes?!

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
18.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonko juot vettä?

Vierailija
2/12 |
18.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

töissä mulla on 0,5 pullo vieressä koko ajan, jota täyttelen päivän mittaan... vaikea arvioida?!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
18.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

peruskysymys on tosiaan se juominen: onko elimistösi nestevajeessa? Et kai ole light-tuotteiden suurkäyttäjä? (jos olet kärsit luonnollisen rasvan puutteesta). Kilpirauhastutkimus voisi myös olla paikallaan, sekä liika- että vajaatoiminta aiheuttaa monenmoisia kutinoita, janoa ym. Vitamiini- ja kivennäistasapaine? Liiallinen huulirasvan käyttö? Koneellisessa ilmastoinnissa oleminen? Siinä murto-osa mahdollisista syistä oloosi. Toki diabetes on yksi vaihtoehto, mutta ei olleskaan ainut.

Vierailija
4/12 |
18.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta vasta joulun jälkeen - riittääköhän sen osaaminen tässä asiassa, vai olisikohan pitänyt ottaa suoraan lääkärille???

Vierailija
5/12 |
18.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ahdistunut?

Vierailija
6/12 |
18.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

...en ehkä ahdistunut, mutta tämänhetkinen elämäntilanteeni ei ole kovin helppo?!

Vierailija
7/12 |
18.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että juot enemmän? Huulten kuivuminen selittyy tällä pakkasella, ja janosta pääsee juomalla

Vierailija
8/12 |
18.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

siitä jatkuvasta janontunteesta, että olen stressaantunut. Jatkuva jano on mulla ihan selkeä stressin merkki. Huomasin sen ensimmäistä kertaa gradua kirjoittaessani (työn ohella). Viimeisen kahden viikon rutistuksen aikana join ihan KOKO ajan.

Mun veikkaus on siis stressi.

Vierailija
9/12 |
18.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai juotko liikaa vettä? Eli yli 2L joka on kyllä ihan maksimi ja silläkin määrällä saa jo huuhdottua mukavasti hivenet pois kropasta...

Vierailija
10/12 |
18.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

...saa sitten nähdä mitä työterveyshoitaja sanoo. Voi olla stressaantunukin, ihan mahdollista, juon kahvia ja arpartaamijuomia sekä yli 2 litraa vettä vuorokaudessa, vaarsinaista ruokavaliomuutosta en ole tietoisti tehnyt, mutta kaksi ystävääni tämän viikon aikana ovat todenneet mun hoikistuneen (vaikka painossa se ei kyllä näy)...

Vierailija
11/12 |
18.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et kai ole light-tuotteiden suurkäyttäjä? (jos olet kärsit luonnollisen rasvan puutteesta).

lisäksi kutinoita, ihottumia yms.

Mistä voisi lukea lisää? Juon Pepsi Maxia noin 2 litraa joka päivä, riippuvuus...

Vierailija
12/12 |
18.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

...mua ainakin näin talviaikaan kutittaa koko ajan jostain eli joku tällainen varmaan ja selittäisköhän se senkin näennäisen laihtumisen, vaikkei paino olekaan mitenkään laskenut?!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme seitsemän